کد خبر : 1679265 | 30 فروردين 1399 ساعت 23:24 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهر غیرقابل فروش اینتر روی دو بازیکن

اینتر در تلاش برای تمدید قرارداد با میلان اشکرینار و استفان دی فرای است.

مهر غیرقابل فروش اینتر روی دو بازیکن


به گزارش "ورزش سه"، زوج قلب خط دفاعی اینتر در فصل جاری نمایش درخشانی داشته اند و دفاع اینتر را به یکی از مستحکم ترین خط دفاعی های اروپا بدل کرده اند. گاتزا دلااسپورت مدعی شد تیم های لیگ برتری چون چلسی، آرسنال، منچستر یونایتد و منچسترسیتی خواهان جذب اشکرینار و دی فرای هستند، اما پاسخ اینتر به این پیشنهادات منفی بوده است.

 

1491621

 

قرارداد هر دوی این بازیکن در فصل تابستان سال 2023 به پایان خواهد رسید، اما مدیران اینتر به اشکریار و دی فرای پیشنهاد تمدید قرارداد داده و می خواهند برای مدتی طولانی نسبت به حفظ آنها اطمینان یابند. اشکرینار در سال 2017 با رقمی حدود 17.3 میلیون پوند از سمپدوریا خریداری شد. دی فرای نیز یک سال بعد و پس از اتمام قراردادش با لاتزیو، با انتقالی رایگان با باشگاه اینتر قرارداد امضا کرد.

 

به جز تیم های لیگ برتری، بارسلونا و رئال مادرید نیز شرایط خرید میلان اشکرینار را جویا شده اند و اخبار حاکی از پیشنهاد 70 میلیون یورویی این باشگاه ها برای خرید این مدافع جوان است، اما اینتر به هیچ وجه قصد فروش این مهره ارزشمند را نداشته و حاضر به مذاکره با تیم های خواهان نیز نبوده است. اینتر در حال حاضر با دریافت 24 گل دومین خط دفاعی قدرتمند سری آ بعد از لاتزیو را در اختیار دارد و عملکرد این زوج نقش مهمی در حصول این کارنامه داشته است.

دیدگاه‌ها