کد خبر : 1679268 | 30 فروردين 1399 ساعت 23:49 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان می خواهد در بارسلونا مبارزه کند

آنتوان گریزمان قصد دارد تحت هر شرایطی فصل بعد در بارسلونا بماند.

گریزمان می خواهد در بارسلونا مبارزه کند

 

به گزارش "وزرزش سه"، اخبار حاکی از تمایل بارسلونا به خرید ستاره هایی چون لائوتارو مارتینز و نیمار در فصل تابستان است و در صورت رخ دادن چنین شرایطی، احتمال دارد گریزمان بعد از یک فصل حضور در نوکمپ از این تیم جدا شود. تیم هایی چون پاری سن ژرمن و اینتر خواهان جذب مهاجم فرانسوی هستند، اما نشریه آ.اس مدعی شد گریزمان هدف دیگری در سر دارد.

 

1475800

 

گریزمان حتی در صورتی که بارسا ستاره هایی چون نیمار و لائوتارو مارتینز را در تابستان جذب کند نیز قصد جدایی از بارسلونا را نداشته و می خواهد توانایی های خود را در استادیوم نوکمپ به اثبات برساند.  گرچه گریزمان در این فصل بهترین عملکرد ممکن را نداشته، اما تا به حال با لباس بارسلونا 14 گل به ثمر رسانده که برخی از آنها برای بسیار مهم بوده و گل اول و کلیدی این تیم محسوب می شدند.

 

گریزمان در طول فصل و با گذشت زمان موفق شده همکاری بهتری با لیونل مسی پیدا کند و تصور می کند که فصل بعد قادر است انتظارات باشگاه را برآورده کند. اگر ستاره هایی چون نیمار و لائوتارو به بارسلونا ملحق شوند، رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در خط حمله شدید خواهد بود، اما مهاجم فرانسوی می خواهد حتی در این صورت نیز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مبارزه کند و هدف او جدایی نیست.

 

دیدگاه‌ها