کد خبر : 1679347 | 31 فروردين 1399 ساعت 14:51 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

جواهری: بازیکن تستی از ما شکایت کرده است

مدیرعامل گل گهر می گوید یک بازیکن تستی از این باشگاه شکایت کرده است.

جواهری: بازیکن تستی از ما شکایت کرده است 

به گزارش ''ورزش سه''، جواهری در پایان جلسه در فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی بود چون اکثر مدیران فدراسون در آن حضور داشتند. آقای نبی، کمیته تعیین وضعیت، مسوولان سازمان لیگ و روابط بیین الملل حضور داشتند و در مورد وارد مختلفی بحث شد. در این جلسه در مورد مسائل مختلفی مثل پرونده های بین المللی بحث شد. فدراسیون در کنار باشگاه ها است تا در بحث پرونده های بین المللی حقی از آنها ضایع نشود. 

 

او در پولی که باشگاه گل گهر به فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد ویلموتس قرض داد هم گفت: فکر می کنم این سوال بارها پرسیده شده است و من چندبار قویا گفته ام باشگاه گل گهر در بحث قراداد ویلموتس نه ورود کرده و نه تصمیمی برای ورود داشته است. در مورد سفر او به سیرجان هم باید بگویم تماسی از سوی فدراسیون فوتبال گرفته شد که ایشان قصد دارد به تمام شهرستان ها برود، آقای ساکت گفتند فردا عازم سیرجان هستیم و ما هم گفتیم قدم تان روی چشم. ما ایشان را خانه یکی از محققان سیرجانی بردیم. خیلی زمان خوبی بود و این خانه مزین بود به وسایل سنتی و شام را در منزل این بانوی سیرجانی صرف کردیم. صبح روز بازی هم سرمربی تیم ملی را به کارخانه گل گهر بردیم، صرفا همین بود و این بازدید دلیل دیگری نداشت.

 

مدیرعامل گل گهر در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه پرونده خارجی دارد یا نه هم گفت: در زمان آقای بگوویچ سه بازیکن خارجی داشتیم، با دو بازیکن خارجی قرارداد منعقد شد و بعد از اینکه آقای جلالی آمدند آنها را در لیست مازاد باشگاه قراردادند. یک بازیکن تستی صربستانی به صورت تستی در تمرینات ما حاضر شد اما با او قراردادی منعقد نشد، حتی آقای جلالی خواست کمی بیشتر در تمرینات باشد ولی حالا شاکی شده است و پرونده او باز است.

دیدگاه‌ها