کد خبر : 1679350 | 31 فروردين 1399 ساعت 14:35 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

آذرنیا: ای کاش پیش از این هم جلسه برگزار می کردیم

با شیمبا توافق می کنیم و محروم نمی شویم

سرپرست ماشین سازان معتقد است که به زودی محرومیت این تیم از پنجره های نقل و انتقالاتی بخشیده می شود.

با شیمبا توافق می کنیم و محروم نمی شویم

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست ماشین سازان یکی از مدیرانی بود که امروز در جلسه فدراسیون فوتبال حضور داشت. او درباره کم و کیف این جلسه گفت: جلسه خیلی خوب بود مخصوصا در بحث قراردادهای بازیکنان داخلی و خارجی حرف هایی زده شده شد. ای کاش در سال های گذشته هم جلسات اینچنینی بیشتر برگزار می کریم چرا که مطمئنا به فوتبال ما کمک های زیادی می کرد.

 

او در این باره ادامه داد: قرار شد از این به بعد فرمت جدیدی از قراردادها از نظر حقوقی و همین طور با توجه به شرایط پرنوسان دلار، به وجود بیاید. باشگاه ها هم با اطلاع هیات مدیره از آنها استفاده خواهد کرد تا انشالله دیگر شاهد پرونده های حقوقی باز ایران در فیفا نداشته باشیم.

 

آذرنیا درباره محرومیت ماشین سازان از دو پنجره نقل و انتقالاتی گفت: پرونده ای که باعث شده تا ماشین سازی از دو پنجره محروم شود پرونده اوسیانو پریرا است که الان در فولاد بازی می کند . این حکم برای قرارداد سه سال پیش است. ما تمام توان خودمان را گذشته برای حل شدن موضوع شیمبا، که البته من فکر می کنیم در موضوع شیما، با دلایلی ما داریم به زودی توافق نهایی صورت می گیرد. پرونده او در شرف حل شدن و پرداخت پول است.

 

سرپرست ماشین سازان در پایان درباره بحث کسر قراردادهای بازیکنان گفت: کسر قراردادها آن طور که گفته می شود در ایران مشکل است. قراردادهایی ما فصلی است و اگر قرار باشد ما بازی ها را ادامه دهیم بحث کم کردن قراردادها منطقی نیست اما اگر همین الان بازی ها به پایان برسد می توان با تعداد بازی هایی که بازیکنان کردند مبالغ آنها محاسبه شود.  

دیدگاه‌ها