کد خبر : 1679371 | 31 فروردين 1399 ساعت 16:30 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا در یک لایو اینستاگرامی؛

از پوشیدن پیراهن رئال متاسفم!

آلوار موراتا می گوید که ای کاش هرگز پایه های اتلتیکو را به مقصد رئال ترک نمی کرد.

از پوشیدن پیراهن رئال متاسفم!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا زمستان گذشته بود که به صورت قرضی از چلسی راهی اتلتیکو مادرید شد. انتقالی که به خاطر  سبقه رئالی او خبرساز نیز شد. در واقع موراتا فوتبالش را سال 2005 و از کادمی اتلتیکو شروع کرده بود ولی بعدها به تیم نوجوانان رئال پیوست و توانست به تیم اول باشگاه نیز راه یابد. او با رئال دو بار فاتح لیگ قهرمانان شده است.

 

 

1475618

 

 

موراتا که پس از جدایی از رئال در سال 2017 دیگر نتوانست به روزهای خوب گذشته برگردد، خوشبین است که بتواند در اتلتیکو جبران مافات کند.

او در یک لایو اینستاگرامی و در مورد دلیل ترک اتلتیکو در دوران کودکی گفت:« در دوران کودکی توپ جمع کن اتلتیکو بودم اما در مقطعی، دیگر از فوتبال در  اتلتیکو لذت نمی بردم. به خصوص وقتی به مرحله ای می رسید که باید فوتبال را به صورت حرفه ای جدی بگیرید، فشار زیادی به شما وارد می شود.

 

 

1474827

 

 

باید مدیر برنامه ها انتخاب کنید و اسپانسرهای تبلیغاتی و ... که همه اینها من را سردرگم کرده بود. در پایه های اتلتیکو بازیکن ثابت نبودم و به همین دلیل ابتدا به ختافه رفتم و یک سال خوب را آنجا داشتم. سپس پیشنهاد رئال رسید و به این تیم رفتم اما همیشه هوادار اتلتیکو بودم و حتی با پدرم به ویسنته کالدرون برای تماشای بازی های اتلتیکو می رفتم.

در نهایت متاسفم که به جای اتلتیکو، انتخاب های دیگری داشتم و پیراهن باشگاهی دیگر را به تن کردم. دوران فوتبالم در رئال پاک نشدنی است ولی حالا در اتلتیکو خوشحال تر از همیشه هستم.»

 

موراتا زمستان 2019 به صورت قرضی و دو ساله از چلسی به اتلتیکو پیوسته و باید دید بند خرید دائمی او فعال خواهد شد یا خیر.

 

 

1472611

دیدگاه‌ها