کد خبر : 1679496 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 13:00 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

عربستانی‌ها برای خرید نیوکاسل پیش‌پرداخت دادند

خرید باشگاه نیوکاسل توسط عربستان سرعت گرفته و پیش‌پرداخت اولیه به مالک فعلی باشگاه مایک اشلی پرداخت شده است.

عربستانی‌ها برای خرید نیوکاسل پیش‌پرداخت دادند

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه دیلی‌میل، خرید باشگاه نیوکاسل توسط عربستان سعودی یک مرحله جلو رفته چرا که سعودی‌ها مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت به مالک فعلی باشگاه پرداخت کرده‌اند. بر اساس این گزارش، مدارک مرتبط با این پرداخت هم امضا شده ولی کامل شدن عملیات خرید باشگاه سه تا چهار هفته طول خواهد کشید.

 

1491856

 

دیلی‌میل به نقل از منابع خود مدعی شد که این پیش‌پرداخت از سوی عربستانی‌ها به مایک اشلی پرداخت شده و باقی‌مانده مبلغ 300 میلیون پوندی که دو طرف بر سر آن توافق کرده‌اند زمانی به حساب اشلی واریز می‌شود که سازمان لیگ برتر، مجوز این نقل و انتقال مالکیت را صادر کند.

 

در صورتیکه همه اتفاق‌ها طبق برنامه پیش برود، بنیاد دارایی پادشاهی سعودی سهامدار اصلی باشگاه نیوکاسل خواهد شد و هشتاد درصد سهام این باشگاه را تصاحب خواهد کرد.

 

1491855

 

در صورت کامل شدن فرایند خرید باشگاه، یاسر الرمیان به عنوان رئیس جدید باشگاه نیوکاسل معرفی می‌شود. الرمیان رئیس صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان و رئیس آرامکو، بزرگترین کمپانی نفتی دنیا است و در هیات‌مدیره شرکت اوبر هم عضویت دارد.

 

الرمیان به گزارش دیلی‌میل، انگلیسی را روان صحبت کرده، به گلف علاقه زیادی داشته و از حلقه اصلی نزدیکان شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی است.

 

دیدگاه‌ها