کد خبر : 1679609 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 20:42 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا هم به صف مشتریان تیمو ورنر اضافه شد

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش مورد توجه بارسلونا نیز قرار گرفتنه است.

بارسلونا هم به صف مشتریان تیمو ورنر اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز، مهاجم گلزن و اوروگوئه ای بارسلونا 34 ساله شده و باشگاه بارسلونا به دنبال یک جانشین در درازمدت برای این بازیکن است. اگرچه در هفته های اخیر بارها از لائوتارو مارتینز به عنوان هدف شماره یک بارسلونام نام برده شده، اما خرید این بازیکن از اینتر دشوار بوده و بارسا گزینه های دیگر را نیز زیر نظر دارد.

 

le10sport مدعی شد تیمو ورنر، مهاجم گلزن لایپزیش نیز در فهرست خرید آبی اناری ها قرار گرفته است. این مهاجم 23 ساله که تابستان سال گذشته قراردادش را تا سال 2023 با لایپزیش تمدید کرد، مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی از جمله لیورپول، بایرن مونیخ و چلسی نیز قرار دارد و حالا بارسا نیز به صف مشتریان او اضافه شده اشست.

 

1484496

 

البته اولیور مینتزلاف، مدیر لایپزیش با رد این شایعات گفت: "نه یورگن کلوپ از لیورپول و نه کارل هاینس رومینیگه از بایرن مونیخ هنوز با من تماس نگرفته اند. ما خوشحالیم که فصل قبل توانستیم قرارداد تیمو ورنر را تا سال 2023 تمدید کنیم و هنوز معتقدیم که بهترین باشگاه برای تیمو ورنر هستیم."

 

اما به هر حال در صورت رسیدن پیشنهادات هنگفت از سوی باشگاه های بزرگ، بعید است لایزپیش قادر به مقاومت در مورد فروش تیمو ورنر باشد. البته امروز اخباری در مورد آموختن زبان انگلیسی از سوی این بازیکن منتشر شد و اینگونه به نظر می رسد احتمال انتقال او به لیگ برتر بیش از سایر تیم ها باشد.

دیدگاه‌ها