کد خبر : 1679611 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 20:54 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تعیین تکلیف باشگاه لیورپول درباره مسئله بلیت فروشی

باشگاه لیورپول اعلام کرد که در صورت برگزاری ادامه بازی‌ها پشت درهای بسته پول بلیط ها به طرفداران بازگردانده خواهد شد.

تعیین تکلیف باشگاه لیورپول درباره مسئله بلیت فروشی

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث شده که مسابقات فوتبال در سرتاسر دنیا به حالت تعلیق در بیاید. علاوه بر این وضعیت ادامه فصل نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و تاریخ دقیقی برای از سرگیری مسابقات مشخص نشده است.

 

شاید بیش از هر تیم دیگری لیورپول از تعلیق رقابت ها ضرر کرده است. شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با ۲۵ امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند؛ موضوعی که باعث شده بود هواداران این تیم بعد از ۳۰ سال برای قهرمانی دوباره قرمزهای آنفیلد در لیگ برتر لحظه شماری کنند. با این وجود شیوع ویروس کرونا و تعلیق مسابقات، رویای هواداران لیورپول را به تأخیر انداخته یا حتی می توان گفت که آن را با خطر روبرو کرده است چرا که در حال حاضر احتمال لغو کامل بازی‌ها نیز یکی از گزینه‌ها به حساب می‌آید.

 

 

1489441

 

 

در حالی که از چند وقت قبل پیش فروش بلیط های فصل آینده برای هواداران لیورپول آغاز شده بود اما امروز باشگاه انگلیسی اعلام کرد که به دلیل نامشخص بودن آینده، این موضوع فعلاً متوقف شده است. باشگاه لیورپول همچنین در ادامه عنوان کرد که در صورت برگزاری ادامه بازی های این فصل پشت درهای بسته، پول بلیت ها به هواداران برگردانده خواهد شد.

دیدگاه‌ها