کد خبر : 1679858 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 13:20 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیام به لیورپولی‌ها: اواخر اردیبهشت تمرین می‌کنیم

روزنامه لیورپول اکو می‌گوید باشگاه لیورپول به بازیکنانش اطلاع داده که تمرینات این تیم از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

پیام به لیورپولی‌ها: اواخر اردیبهشت تمرین می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه لیورپول اگو مدعی است باشگاه لیورپول به بازیکنانش اطلاع داده که تمرینات تیمی از ماه اردیبهشت در مجموعه تمرینی ملوود از سر گرفته خواهد شد. این در حالی است که لیورپولی‌ها به دلیل اپیدمی کرونا از 23 اسفند تا کنون در ملوود تمرین نکرده‌اند.

 

1492292

 

به گزارش این روزنامه که در شهر لیورپول منتشر می‌شود باشگاه قصد دارد ملوود را از اواخر اردیبهشت در  اختیار تیم قرار دهد و این موضوع به اطلاع بازیکنان تیم رسیده است. با اینحال تاریخ دقیق شروع تمرینات لیورپول به دستورالعملهای دولت انگلیس بستگی خواهد داشت.

 

باشگاه لیورپول در مواجهه با بحران کرونا در روز 23 اسفند تصمیم گرفت مجموعه تمرینی خود را تعطیل کرده و بازیکنانش را به قرنطینه خانگی بفرستد. ده روز بعد از آن بود که دولت بریتانیا تمهیدات سخت‌گیرانه‌ای برای مبارزه با کرونا وضع کرد و این کشور عملا در وضعیتی شبه‌تعطیل قرار گرفت.

 

لیورپول اکو می‌گوید مدیران باشگاه معتقدند به زودی بخشی از دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه دولتی با شدت و حدت کمتری دنبال خواهد شد و به همین دلیل است که باشگاه به بازیکنانش خبر داده که مجموعه تمرینی ملوود احتمالا از هفته آخر اردیبهشت بازگشایی شده و تمرینهای لیورپول از سر گرفته خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها