کد خبر : 1679923 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 18:14 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

معارفه سرمربی جدید محرمی (عکس)

مراسم معارفه سرمربی جدید دینامو زاگرب کرواسی امروز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رقابت‌های فوتبال لیگ یک کرواسی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد، باشگاه دینامو زاگرب که صادق محرمی در آن عضویت دارد، از نناد بی‌یلیسا، سرمربی موفق خود که این تیم را در دو سال اخیر به دو قهرمانی در لیگ، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپر جام رسانده و این فصل نیز صدرنشین کرده، درخواست داشت تا قرارداد مالی‌اش را کاهش دهد، اما این سرمربی کروات مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرد.

 

بی‌یلیسا پس از تنش‌هایی که با مسؤولان باشگاه دینامو زاگرب بر سر قراردادش داشت، از سمت خود استعفاء کرد تا این تیم به فکر جانشین برای این سرمربی بیفتد و در نهایت ایگور یوویچِویچ، سرمربی تیم دوم خود را انتخاب کند.

باشگاه دینامو زاگرب بعد از گذشت یک هفته از پایان همکاری با بی‌یلیسا، امروز رسما مراسم معارفه یوویچِویچ را در محل این باشگاه برگزار کرد تا این سرمربی 46 ساله کارش را با این تیم شروع کند و آماده ادامه تمرینات و بازی‌های لیگ یک کرواسی شوند.

 

1492361

 

صادق محرمی در نقل و انتقالات زمستانی اخیر با نظر بی‌یلیسا از لوکوموتیو زاگرب به دینامو زاگرب بازگشت و در بیشتر بازی‌های این تیم به‌عنوان یار ثابت به کار گرفته شد و حالا امیدوار است با تغییر سرمربی نیز جایگاهش را حفظ کند و آمار ۱۱ بازی خود در این فصل را افزایش دهد.

 

تیم دینامو زاگرب در حال حاضر و در فاصله ۱۰ هفته به پایان مسابقات لیگ یک کرواسی، با ۶۵ امتیاز و ۱۸ امتیاز بیشتر نسبت به ری‌یکا رده دومی، صدرنشین است و بیشترین شانس را برای تکرار قهرمانی‌اش دارد.

دیدگاه‌ها