کد خبر : 1679994 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ژان ماری فاف از انتقال الکساندر نوبل

الکساندر نوبل که قرار است در تابستان پیش رو از شالکه به بایرن مونیخ منتقل شود با انتقادهای زیادی مواجه بوده که جدیدترین آنها از طرف ژان ماری فاف مطرح شده است.

انتقاد ژان ماری فاف از انتقال الکساندر نوبل

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نوبل این روزها وضعیت بغرنجی دارد. دروازه‌بان آلمانی که چند ماه پیش با بایرن مونیخ به توافق رسید تا از تابستان آتی راهی بایرن شده و پیراهن این تیم را به تن کند، هم از سوی تیم قبلی خود شالکه و هم از سوی هواداران تیم جدیدش بایرن با انتقادهای جدی مواجه شده است.

 

1492451

 

از یک طرف هواداران شالکه که نوبل خود در نوجوانی یکی از آنها بوده، او را به خاطر ترک باشگاه و پیوستن به بایرن مونیخ خائن می‌دانند. از سوی دیگر هواداران بایرن که شیفته مانوئل نویر هستند از ورود او به تیم‌شان دل خوشی ندارند. به خصوص با توجه به اینکه مانوئل نویر بارها از نارضایتی خود بابت جذب نوبل صحبت کرده.

 

وقتی رسانه‌های آلمانی گزارش کردند که بایرن به نوبل قول داده که درصد مشخصی از بازی‌های فصل را درون دروازه بایرن خواهد ایستاد، مانوئل نویر به شدت عصبانی شد و گفت:" من دروازه‌بان یدکی و اضافی نیستم، من دروازه‌بان اول تیم هستم".

 

حالا ژان ماری فاف، دروازه‌بانی که در فاصله سالهای 1982 تا 1988 سنگربان بایرن مونیخ بود در این باره با اشپورت1 صحبت کرده و می‌گوید بهتر این بود که نوبل مدت دیگری در شالکه باقی می‌ماند تا با شرایط بهتری راهی باواریا شود.

 

1492453

 

ژان ماری فاف در این باره گفت:" نوبل این روزها شرایط خیلی سخت و ناراحت‌کننده‌ای دارد و از همه طرف تحت فشار است. بایرن بلندمدت فکر کرد و یک دروازه‌بان خوب خرید ولی من اگر جای نوبل بودم دو سال دیگر در شالکه می‌ماندم. به نظرم نویر قراردادش را تمدید می‌کند و همچنان گلر شماره یک بایرن خواهد بود. نوبل می‌توانست بعدا هم راهی بایرن شود".

 

 

دیدگاه‌ها