کد خبر : 1680049 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 13:58 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

امیدواریم رای بدوی نقض شود؛

معاون حقوقی سپاهان: فیلم‌های جدیدی ارائه کردیم

معاون حقوقی باشگاه سپاهان بار دیگر بر اتفاقاتی تاکید کرد که مانع رسیدن به موقع اتوبوس سپاهان به ورزشگاه نقش جهان شده است و می گوید باید رای بدوی نقض شود.

معاون حقوقی سپاهان: فیلم‌های جدیدی ارائه کردیم

به گزارش ورزش سه، حلاجی مدیر حقوقی باشگاه سپاهان هم یکی از افرادی بود که پس از پایان جلسه امروز کمیته استیناف با خبرنگاران صحبت کرد و در این مورد که آیا سپاهانی ها امیدوار به تجدید بازی یا تغییر رای هستند یا خیر، بیان کرد: این بازی در نتیجه لیگ مؤثر است، تیم سپاهان تمام توانش را برای دفاع انجام داده است. امیدواریم رای بدوی نقض شود و بازی مجدد تکرار شود.


او در پاسخ به این سوال که ادله ای وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: ادله کامل وجود دارد. یلم‌های جدیدی در جلسه ارائه شد و باید صبر کنیم تا نتیجه را اعلام کنند. 


مدیر حقوقی باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی ها گفته اند، هیچ مدرک جدید ارائه نشده است، گفت: فیلم های جدید به نمایش گذاشته شد و حالا باید راجع به آن قضاوت شود.


سوال بعدی از حلاجی این بود که سرپرست سپاهان گفته سازمان لیگ اراده ای برای برگزاری بازی نداشته. او در واکنش به این سوال اضافه کرد: ما در مورد تیم خودمان صحبت می کنیم. بحث قوه قاهره و اضطراری بودن شرایط به ما تحمیل شده است و بعد از رفع قوه قاهره ما خودمان را به ورزشگاه رساندیم و حاضر به انجام مسابقه بودیم.  اعتقاد داریم که وقت را باید تمدید می‌کردند و اجازه بازی صادر می‌شد. شرایط ماده 12 آئین‌نامه برگزاری مسابقات کامل رعایت نشده است.


در نهایت سوال پایانی از مدیر حقوقی سپاهان این بود که اگر این پرونده در کمیته استیاف به نتیجه نرسد، آیا آنها به نهادهای بین المللی شکایت خواهند کرد که حلاجی اینطور پاسخ داد: امیدواریم همین جا رای صادر شود و رای مورد اضطرار در همین جا نقض شود و باید منتظر باشیم تا رای صادر شود.

دیدگاه‌ها