کد خبر : 1680082 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 17:12 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

جونیور فیرپو:

سال ها می گذرد و کسی مثل مسی نمی آید

مدافع چپ جدید بارسلونا معتقد است تا سال ها کسی مثل مسی را در میادین فوتبال نخواهیم دید.

سال ها می گذرد و کسی مثل مسی نمی آید

به گزارش "ورزش سه"، جونیور فیرپو تابستان گذشته از رئال بتیس به بارسلونا پیوست تا ذخیره ای مناسب برای جوردی آلبا باشد. جونیور که سابقه بازی برای تیم های پایه اسپانیا را دارد، فصل جاری کم و بیش توانسته برای بارسا به میدان برود. هرچند او نتوانسته در سطح آلبا ظاهر شود ولی کادر فنی بارسا به او اعتقاد ویژه ای دارد.

 

 

1483309

 

 

جونیور خود معتقد است که بیش از آنچه در تصورش بوده، برای بارسا به میدان رفته است. او به "Sports & Life" گفت:« صادقانه بگویم که بیشتر از آنچه در تصورم بود، برای بارسا به میدان رفته ام. به خوبی می دانستم قرار است به چه تیمی بروم و اینکه رقیب من چه بازیکن بزرگی است. در هر صورت از بودن در بارسلونا خوشحالم.

فعلا در حال وفق دادن خودم با سبک بازی تیم هستم و تا همینجا نیز لحظات خوبی را تجربه کرده ام. در مجموع حسی که از بودن در بارسا دارم، مثبت است. درست است که به اندازه کافی و حتی بیشتر برای بارسا بازی کرده ام ولی در برخی بازی ها عملکرد خیلی خوبی نداشتیم و از خودم راضی نبودم. 1198 دقیقه بازی برای بارسا رقم خیلی خوبی است.»

 

بازی کنار مسی:« هم تیمی مسی بودن حس بی نظیری دارد. او یک افسانه است و تا سال های سال، بازیکنی مثل او را در فوتبال نخواهیم دید. لئو بدون شک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.»

 

 

1492381

 

 

دیدگاه‌ها