کد خبر : 1680159 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 12:10 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی سالزبورگ

ارلینگ هالند، بهترین مهاجم یک دهه آینده

مدیر ورزشی سالزبورگ در گفتگو با آاس به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته و می‌گوید این پدیده نروژی بهترین مهاجم دنیا در یک دهه آینده خواهد بود.

ارلینگ هالند، بهترین مهاجم یک دهه آینده

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس با کریستوف فرویند، مدیر ورزشی باشگاه اتریشی سالزبورگ مصاحبه‌ای درباره ارلینگ هالند، ستاره سابق این تیم انجام داده. هالند نروژی در باشگاه سالزبورگ بود که درخشید و نام خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین مهاجمین دنیا مطرح کرد. او سپس راهی بوروسیا دورتموند شد و با پیراهن این تیم هم فوق‌العاده ظاهر شد تا حالا شایعات زیادی درباره انتقال او به تیمی بزرگتر مثل رئال مادرید مطرح شود.

 

1492655

 

مدیر ورزشی سالزبورگ در مصاحبه با آ‌اس درباره شم بالای این باشگاه در استعدادیابی و از جمله کشف استعدادهای درخشانی مثل ارلینگ هالند، اوپامکانو و سادیو مانه گفت:" بله درست است، ما تماسهایی داریم و آنها را پیدا می‌کنیم. ما برای رشد و پیشرفت فوتبالیست‌های جوان باشگاه خیلی جذابی هستیم. این برای ما کلید موفقیت است چون باشگاه کوچکی هستیم".

 

فرویند درباره اینکه هالند با اینکه از یوونتوس هم پیشنهاد داشته چطور سالزبورگ را انتخاب کرده گفت:" هالند پیشنهادهای زیادی داشت. ولی ما به او نشان دادیم که قبلا چه پدیده‌های جوانی به باشگاه آمده‌اند و بعد چه پرش‌های بزرگی کرده‌اند. ارلینگ و پدرش خیلی هوشمندانه تصمیم گرفتند و فهمیدند که برای یک جوان 17ساله خوب نیست با باشگاهی بزرگ قرارداد امضا کند".

 

1492654

 

مدیر ورزشی سالزبورگ درباره پیوستن هالند به دورتموند در ماه ژانویه گفت:" من از این اتفاق تعجب نکردم. من یک سال و نیم است او را می‌شناسم و می‌دانم چه بازیکن استثنایی و باشخصیتی است. او مصمم به پیشرفت است. با اینکه هیچوقت نمی‌شود آینده را صد در صد پیش‌بینی کرد ولی من مطمئنم او در یک باشگاه بزرگ بازی خواهد کرد و در یک دهه آینده بهترین مهاجم اروپا یا یکی از بهترین‌های اروپا خواهد شد. او پتانسیل عظیمی دارد".

 

دیدگاه‌ها