کد خبر : 1680202 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 15:45 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات جدید دبیرکل AFC

قطر میزبان ادامه لیگ قهرمانان آسیا شد؟

ویندسور جان دبیرکل AFC تلویحا تائید کرد که شانس قطر برای کسب میزبانی لیگ قهرمانان آسیا (به صورت متمرکز) بالاست.

قطر میزبان ادامه لیگ قهرمانان آسیا شد؟

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم قطعی خود برای برگزاری ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را گرفته و تصمیم دارد تا مسابقات را به صورت رالی و متمرکز در یک کشور برگزار کند. این در حالی است که نمایندگان فوتبال ایران از جمله باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که این تصمیم در صورتی عادلانه است که نتایج دو بازی نخست پاک شوند اما مشخص نیست که کنفدراسیون به آن عمل کند یا نه.

 

حالا دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شانس میزبانی کشورها گفته که در تابستان که ما می‌خواهیم بازی ها را برگزار کنیم، دمای هوا در غرب آسیا و کشورهای ایران، عراق، قطر، عربستان سعودی و... بالاست و بنابراین به استادیوم هایی مجهز به سیستم تهویه نیاز داریم که ورزشگاه های قطر از این لحاظ بهترین هستند.

 

این در حالی است که علاوه بر قطر، ازبکستان نیز برای کسب میزبانی نامزد شده بود اما به نظر می‌رسد علی رغم عدم اعلام رسمی، AFC تمایل دارد تا بازی ها در قطر برگزار شوند. همچنین یکی از دو کشور مالزی و فیلیپین میزبان منطقه شرق خواهند بود.

 

ویندسور جان تاکید کرد که هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده و کنفدراسیون فوتبال آسیا امنیت تیم ها، بازیکنان و کارکنان رابالاتر از هرچیز دیگری قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها