کد خبر : 1680314 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 13:02 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی قبل از رسانه ها مشکلاتش را با باشگاه درمیان بگذارد

جباری: یک نفر قول بیهوده داد، دردسر درست کرد

کاپیتان اسبق استقلال می گوید ادامه لیگ برتر فوتبال با توجه به شرایط کرونایی صحیح نیست.

جباری: یک نفر قول بیهوده داد، دردسر درست کرد

به گزارش "ورزش سه"، علی جباری پیشکسوت ارزنده آبی های پایتخت که امروز به باشگاه استقلال رفته بود، درباره حضورش عنوان کرد: مساله خاصی نیست. خبر خاصی هم در باشگاه نبود، باید صبر کرد تا مشکلات مالی حل شود. بی پولی مهم ترین مساله است و تا زمانی که حل نشود، مشکلات ادامه دارد. امیدواریم آقای سعادتمند بتواند این مشکلات مالی را برطرف کند تا کارهای روی غلتک بیفتد.


وی درباره اینکه یکی از هواداران خارج نشین اعلام کرده بود پول دیاباته و میلیچ را می دهد و رسید جعلی به آنها داد، بیان کرد: این شخص با حرف و سخن بیهوده آمد و با وعده و وعیدهایش جلب اطمینان کرد و حالا مشکلات ایجاد شد. به او اعتماد شده اما بعد دیده اند مبلغ خیلی سنگین است و نمی توانند پرداخت کنند و حالا این اتفاقات را رقم زدند. متاسفانه روی قول خودشان نماندند و این مشکلات را ایجاد کردند.


پیشکسوت استقلال درباره اینکه گفته می شود دیاباته به مسئولان باشگاه گفته نمی خواهد به ایران برگردد، تاکید کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما موقعی که فردی قولی می دهد باید روی قولش بایستد. 


جباری درباره ماجرای فرشید اسماعیلی و مصاحبه ای که علیه باشگاه کرد، گفت: آقای اسماعیلی بازیکن استقلال است. در گذشته به او قول هایی داده شده و از حق و حقوقش دفاع می کند. اما وقتی این مساله رسانه ای می شود به مشکل می خورد. به هر حال مدیریت باشگاه جدید است و باید اجازه داد تا کارش بکند و ببینیم چقدر در حل مسائل توانایی دارد. مشکل اصلی باشگاه پول است، هروقت پول بیاید همه اینها حل می شود. اسماعیلی هم باید دقت کند که مشکلاتش را اول با باشگاه مطرح کند و بعد به رسانه ها بکشد. این موضوع برای هواداران ناراحتی ایجاد می کند و امیدوارم او نیز متوجه این مساله شده باشد.


وی درباره حضور سعادتمند در مدیریت استقلال تاکید کرد: مسلما او آمده تا کاری انجام بدهد. از وزارت ورزش آمده و انتظار می رود وزارت ورزش حمایتش کند. او علاقه مند است و دلش می خواهد کاری انجام دهد. مساله اصلی اما مشکلات مالی است که باید حل شود. 


جباری نظرش درباره آینده لیگ برتر را اینطور بیان کرد: لیگ نباید ادامه پیدا کند. تا زمانی که خیال مردم از این ویروس لعنتی راحت نشده نباید جوان های مردم رابه داخل زمین کشاند ودر آستانه خطر قرار داد.

دیدگاه‌ها