کد خبر : 1680352 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 14:55 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

والورده:

تمرین دادن مسی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست

سرمربی سابق بارسلونا از اینکه دو سال و نیم وظیفه هدایت مسی را برعهده داشت، احساس غرور می کند.

تمرین دادن مسی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده تابستان 2017 بود که جانشین لوئیس انریکه در بارسلونا شد. او تا ژانویه 2020 این سمت را برعهده داشت تا اینکه پس از ناکامی در سوپرکاپ اسپانیا برکنار شد و کیکه ستین جای او را گرفت.

والورده توانست بارسا را دو بار قهرمان لالیگا کند اما شکست های عجیب و تحقیرآمیز در لیگ قهرمانان، برای او تاوانی سنگین در پی داشت.

 

 

1492849

 

 

والورده در مورد تجربه هدایت بارسا گفت:«خیلی از مربیان شانس این را ندارند تا هدایت مسی را بر عهده داشته باشند. شما نمی توانید هیچ چیز را با تمرین دادن بازیکنی مثلا مسی قیاس کنید. بسیار سخت است که بخواهید از مسی چیزی بخواهید. چون او در تمرینات حتی کارهایی انجام می دهد که تاکنون ندیده اید. هدایت مسی ساده ترین کار است چون همه چیز را می داند.»

 

والورده ادامه داد:« مسی بسیار جاه طلب است و این باعث می شود تا دیگران در باشگاه نیز احساس وظیفه بزرگی داشته باشند. او این حس را به تمام اطرافیانش منتقل می کند. مسی باعث می شود هم تیمی هایش در بالاترین سطح بازی کنند. تماشای بازی های او از راه دور یک چیز است و نزدیک بودن به او یک چیز دیگر. مسی همیشه شما را تحت تاثیر قرار می دهد.»

 

 

1492818

دیدگاه‌ها