کد خبر : 1680370 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 16:15 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس راسینگ کلاب:

مسی به این دلیل لائوتارو را در بارسا می خواهد

باشگاه بارسلونا این روزها در تلاش است تا مقدمات جذب لائوتارو مارتینز ستاره اینتر را فراهم کند.

مسی به این دلیل لائوتارو را در بارسا می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا برای تقویت خط حمله خود سخت به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و برای این مهم، لائوتارو گزینه شماره یک محسوب می شود. ستاره آرژانتینی اینتر که فصل جاری درخشش فوق العاده ای در این تیم داشته، درخواست مستقیم لیونل مسی از سران بارسلونا نیز محسوب می شود. هر دو در تیم ملی آرژانتین هم تیمی هستند و مسی، لائوتارو را بهترین جانشین برای لوئیس سوارز در آینده ای نه چندان دور می داند.

مشکل اینجاست که رقم فسخ لائوتارو 111 میلیون یورو است که در شرایط اقتصادی فعلی، از توان بارسا خارج خواهد بود. بارسا برای جذب لائوتارو به فکر معاوضه بازیکن است.

 

 

1491507

 

 

برخی معتقدند لائوتارو باید فعلا در اینتر بماند و چند سال بعد راهی بارسا شود اما ویکتور بلانکو رئیس راسینگ کلاب، باشگاه سابق لائوتارو، یکی از حامیان انتقال این بازیکن به بارسلوناست:« شک ندارم که لائوتارو همین حالا آماده بازی برای بارسلوناست. او یک گلزن ذاتی است و یک شکارچی در محوطه جریمه حریفان. او در تیم ملی هم تیمی مسی است و لئو به خوبی در تمرینات آلبی سلسته توانایی های لائوتارو را از نزدیک دیده و به همین دلیل می خواهد او را در بارسا ببیند. از همه اینها گذشته، لائوتارو فقط 22 سال دارد و این یک فاکتور مهم برای او در مقایسه با سوارز است.»

 

بلانکو ادامه داد:« از اینکه لائوتارو در اینتر به این زودی خودش را وفق داد، شگفت زده شدم. مطمئنم که او در صورت انتقال به بارسا هم خیلی زود به ترکیب اصلی می رسد و همه را انگشت به دهان خواهد کرد. لائوتارو یک برنده متولد شده و از مبارزه و چالش با رقبای بزرگ، ترسی ندارد. اگر خودش ایمان دارد که در بارسا موفق خواهد شد، دیگر حای هیچ تردیدی باقی نمی ماند.»

 

 

1490192

دیدگاه‌ها