کد خبر : 1680476 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 11:15 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن کرونایی مون‌پلیه از کما بیرون آمد

بازیکن باشگاه مون‌پلیه فرانسه که به دلیل ابتلا به کرونا به کما رفته بود از اغما بیرون آمده و حالا بدون نیاز به دستگاه می‌تواند تنفس کند.

بازیکن کرونایی مون‌پلیه از کما بیرون آمد

به گزارش "ورزش سه"، جونیور سامبیا، هافبک باشگاه فرانسوی مون‌پلیه که به دلیل ابتدا به کرونا به کما رفته بود از اغما بیرون آمده و حالا بدون نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی قادر به نفس کشیدن است. این خبر خوشحال‌کننده را مدیر برنامه‌های او در اختیار رسانه‌ها گذاشت.

 

1492948

 

سامبیا، بازیکن 23ساله مون‌پلیه روز سه‌شنبه هفته گذشته به دلیل علائم التهاب روده و معده و حالت تهوع شدید به بیمارستان منتقل شده و پزشکان تشخیص دادند به ویروس کرونا مبتلا شده است. وضعیت او تا روز پنج‌شنبه بهبود پیدا نکرد و پزشکان بیمارستان مون‌پلیه او را به آی‌سی‌یو منتقل کردند.

 

حالا مدیر برنامه‌های سامبیا خبر خوبی در اختیار رسانه‌ها گذاشت و اعلام کرد او از اغما خارج شده و حالا بدون نیاز به دستگاه می‌تواند نفس بکشد.

 

1492949

 

او در این باره گفت:" دستگاه تنفس مصنوعی دیگر لازم نیست. بهبود او زمان زیادی نیاز دارد ولی سامبیا حالا دیگر در کما نیست. احتمالا به زودی خبرهای خوبی خواهیم شنید. وضعیت خیلی سختی است. او واقعا قرنطینه را رعایت می‌کرد و همه دستورها را انجام می‌داد. احتمالا در جریان خرید به کرونا مبتلا شده".

 

دیدگاه‌ها