کد خبر : 1680499 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 13:20 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوین پرینس بواتنگ

پاسهایی که زلاتان می‌داد رویایی بود

کوین پرینس بواتنگ، همبازی سابق زلاتان ابراهیموویچ در آث میلان می‌گوید پاسهایی که زلاتان به او می‌داده رویایی بوده.

پاسهایی که زلاتان می‌داد رویایی بود

به گزارش "ورزش سه"، کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی سابق آث میلان که در این تیم با زلاتان ابراهیموویچ همبازی بوده می‌گوید ستاره سوئدی در میلان تاثیر خارق‌العاده‌ای داشته. بواتنگ با تمجید از ایبرا می‌گوید از او پاسهایی دریافت می‌کرده که برایش رویایی بوده.

 

1492969

 

زلاتان در فصل 2010-2011 که میلان با درخشش در سری آ به قهرمانی رسید به همراه بواتنگ در این تیم بازی می‌کرد. اسطوره سوئدی حالا برای بار دوم به میلان برگشته و بازیکن این تیم است. ایبرا در حال حاضر قراردادی کوتاه‌مدت با میلان دارد ولی بواتنگ می‌گوید باشگاه ایتالیایی باید هر طور شده او را نگه دارد.

 

پرینس بواتنگ در گفتگو با اسکای ایتالیا در این باره گفت:" میلان باید زلاتان را نگه دارد. او بلد است چطور نتیجه هر بازی‌ای را تغییر دهد. بازی کردن با او برای من خیلی راحت بود چون بلافاصله می‌فهمیدم چه تصمیمی دارد. زلاتان به من فضای زیادی می‌داد و توپهایی برایم می‌فرستاد که واقعا رویایی بود".

 

بواتنگ در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" زلاتان بهترین زوج فوتبالی من بود. زلاتان هر وقت که کسی به توپ نمی‌رسید، خراب می‌کرد یا جلوی دروازه اشتباه می‌کرد به شدت از او انتقاد می‌کرد ولی با همین کارهایش باعث می‌شد بازیکنان میلان درس بگیرند".

 

دیدگاه‌ها