کد خبر : 1680605 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 19:59 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

دشواری های بارسلونا برای حفظ تراشتگن

تمدید قرارداد مارک آندره تراشتگن با بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دشواری های بارسلونا برای حفظ تراشتگن

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بارسلونا به شدت به دنبال تمدید قرارداد با مارک آندره تراشتگن بوده و این پروسه از اولویت های مهم باشگاه محسوب می شود، اما هنوز توافق حاصل نشده و نشریه اسپورت مدعی شد بعید است طرفین تا پایان دوران شیوع ویروس کرونا و حداقل تا فصل تابستان با یکدیگر به توافق دست پیدا کنند. در حال حاضر وضعیت مالی بارسلونا چندان مستحکم نیست و به همین دلیل مذاکرات به تابستان موکول می شود.

 

1482263

 

تراشتگن از ماندن در بارسلونا رضایت داشته و خانواده او نیز علاقمند به ادامه زندگی در این شهر هستند، اما او می خواهد بیشتر مورد توجه باشگاه قرار گرفته و بازیکن مهم تری محسوب شود. از طرفی علاقه تیمی مانند بایرن مونیخ و برخی تیم های دیگر موجب نگرانی بارسا شده اسیت. ترشتگن معتقد است دستمزد او به اندازه دیگر بازیکنان مهم ترکیب بارسلونا نیست و حتی برخی بازیکنان که کمتر بازی کرده یا تاثیری به اندازه این دروازه بان آلمانی در نتایج بارسلونا ندارند، بیشتر از او حقوق دریافت می کنند.

 

اگر قرارداد تراشتگن امسال تمدید نشود، بارسا باید است قبل از اینکه او بتواند به طور رایگان در سال 2022 نوکمپ را ترک کند، این دروازه بان آلمانی را در سال 2021 به فروش برساند و هر چه زمان می گذرد، پروسه راضی کردن تراشتگن برای ماندن در اسپانیا دشوارتر خواهد شد. یوونتوس، بایرن مونیخ، منچسترسیتی و چلسی همه احتمال جذب تراشتگن را در نظر دارند. پپ گواردیولا در سال 2016 و قبل از جذب کلودیو براوو برای خرید دیگر دروازه بان بارسا اقدام کرد که ناموفق بود و سنگربان شیلیایی را جذب کرد.

دیدگاه‌ها