کد خبر : 1680694 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 10:27 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

رییس والیبال و نزدیک به 40 سال خدمت

بازنشستگی داورزنی چقدر جدی است؟

شایعه بازنشستگی محمدرضا داورزنی در شرایطی این روزها مطرح شده که او چند ماه قبل با 38 سال سابقه کار رییس فدراسیون والیبال شد.

بازنشستگی داورزنی چقدر جدی است؟ 

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بار دیگر شایعه بازنشستگی برخی از روسای فدراسیون های ورزشی در رسانه ها بازتاب زیادی پیدا کرده و مسئولان هم پاسخ روشنی به آن نمی دهند.


البته درباره ناصر پورعلی فرد، رییس فدراسیون بدنسازی که این موضوع محرز شده چون نامه بازنشستگی او هم منتشر شد و به نظر می رسد به زودی پورعلی فرد باید پست خود را ترک کند. 


با این حال بیش از همه بحث بازنشستگی داورزنی باعث ایجاد حاشیه هایی برای شخص او و والیبال ایران شده؛ در حالی که این رشته روزهای حساسی به خاطر جدایی کولاکوویچ و لزوم انتخاب سرمربی جدید تیم ملی برای نشستن روی نیمکت در المپیک سپری می کند. 

 

 

1424287

 


داورزنی که آذرماه سال 98 بعد از چند سال دوری از فدراسیون والیبال با جدایی از معاونت قهرمانی وزارت ورزش بار دیگر از سوی مجمع اکثریت آرا را کسب کرد و روی صندلی ریاست نشست، بلافاصله بعد از مجمع درباره بازنشستگی خود مورد سوال قرار گرفت و اینطور پاسخ داد: «بازنسشته نشده ام. بیش از 38 سال سابقه کار دارم اما طبق قانون تا زمانی که وزارت ورزش من را بازنشسته نکند می‌توانم به کار ادامه دهم.»


البته در ماههای اخیر نامه ای در رسانه ها منتشر شد که از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به وزارت ورزش هم ارسال شده است. در این نامه برخی محدودیت های جدید اعمال شده که گفته می شود با توجه به آن برخی روسای فدراسیون ها نمی توانند به کار خود ادامه دهند.


درباره داورزنی هنوز هیچ چیز رسمی اعلام نشده و رییس فدراسیون والیبال هم در روزهای اخیر این موضوع را بار دیگر تکذیب کرده است. 


با این حال باید دید وزیر ورزش چطور می تواند از معاون سابق خود حمایت کند. به هر حال والیبال در سال های اخیر بارها دستخوش تغییرات مدیریتی شده و در صورت جدایی داورزنی این رشته المپیکی بازهم به روزهای برزخی خود ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها