کد خبر : 1680701 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 10:56 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه جالب ارلینگ هالند در روزهای قرنطینه

ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، فعالیت هایی که باعث شد بتواند با دوران قرنطینه اخیر کنار بیاید را فاش کرد.

برنامه جالب ارلینگ هالند در روزهای قرنطینه

به گزارش "ورزش سه"، هالند که در ژانویه از سالزبورگ به دورتموند پیوست، در 11 بازی  ابتدایی برای این تیم، 12 گل به ثمر رساند اما شیوع ویروس کرونا و توقف رقابت ها، باعث شد تا او هم مجبور شود در خانه بماند. او اکنون فاش کرد که چه فعالیت هایی باعث شد بتواند این دوران را سپری کند.

هالند به سایت رسمی دورتموند گفت:" من در این مدت خیلی مدیتیشن کردم و خیلی هم با دوستانم فیفا بازی کردم. غذای مورد علاقه ام هم کباب پیتزاست.

 

1489841

 

درخشش هالند باعث شد تا او به ستاره محبوب هواداران دورتموند تبدیل شود و خود او تایید کرد که هنوز از شنیدن نامش در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شگفت زده می شود:" صادقانه بگویم، این یکی از بهترین لحظات زندگی ام تا حالا بوده است. هر بار که این اتفاق رخ می دهد، برای باورنکردنی و غیرقابل توصیف است. دیدن دیوار زرد و همه آن هواداران واقعا شگفت انگیز است. این یکی از بهترین احساساتی است که می توانید تجربه کنید."

هالند از کریس رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ به عنوان الگوهای دوران نوجوانی اش نام برد و تایید کرد که توماس دلینی، مدافع دانمارکی دورتموند، بهترین دوستش در رختکن این تیم است:" ما تقریبا به یک زبان صحبت می کنیم. من می توانم با او نروژی صحبت کنم. به همین دلیل توماس بهترین دوست من است."

دیدگاه‌ها