کد خبر : 1680703 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 11:15 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت بغرنج دو ستاره آلمانی فینال جام جهانی 2014

آینده ماریو گوتزه و آندره شورله ستاره‌های آلمانی جام جهانی 2014 در دورتموند پرابهام به نظر می‌رسد ولی باشگاه می‌گوید مذاکرات به آنها در جریان است.

وضعیت بغرنج دو ستاره آلمانی فینال جام جهانی 2014

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه و آندره شورله؛ دو ستاره‌ای که شش سال پیش آلمان را در ریودوژانیرو قهرمان دنیا کردند. گل تاریخی‌ای که در دقیقه 113 فینال جام جهانی مقابل آرژانتین با پاس گل شورله و ضربه تمام‌کننده گوتزه به ثمر رسید، هنوز در یاد فوتبالدوستان زنده است.

 

اما این دو ستاره آلمانی که جایگاه‌شان در تاریخ جام جهانی ماندگار خواهد بود این روزها گویا از نظر فعالیت باشگاهی به بن‌بست رسیده‌اند. اشپورت1 می‌گوید باشگاه بوروسیا دورتموند امسال تابستان قرارداد ماریو گوتزه را تمدید نخواهد کرد و هم‌تیمی او شورله هم به صورت قرضی به مسکو خواهد رفت و به دنبال باشگاهی جدید خواهد گشت. 

 

1488844

 

اما مدیر دورتموند، هانس یواخیم واتسکه و مدیر ورزشی این باشگاه میشائیل زورک مدعی هستند که مذاکره با این دو ستاره درباره آینده آنها آغاز شده است. واتسکه در این باره به خبرنگاران گفت:" در حال حاضر به دلیل بحران کرونا برنامه‌های ما متوقف شده ولی ما مذاکره با ماریو را آغاز می‌کنیم. در مورد شورله هم هر دو طرف می‌دانند که کار ساده‌ای در پیش نیست. با اینحال مذاکرات ما ادامه دارد ولی این مساله در حوزه اختیارات مدیر ورزشی است".

 

زورک هم در پاسخ به سوال اشپورت1 در این باره گفت:" ما در آینده نه چندان دور با هر دو بازیکن مذاکره خواهیم کرد. ولی مذاکرات ما شخصی خواهد بود نه از طریق رسانه‌ها، با پیغام و پسغام فرستادن".

 

1277503

 

اشپورت1 می‌گوید با این همه، دوران این دو ستاره در دورتموند به پایان رسیده. گوتزه 27ساله مطمئن است در دوران لوسین فاوره در این تیم جایگاهی نخواهد داشت. گوتزه امسال تابستان بازیکن آزاد خواهد شد ولی با توجه به بحران کرونا و شرایط فعلی او شکی نیست که او برای پیوستن به باشگاه‌های دیگر باید با دستمزدی کمتر کنار بیاید. شورله هم می‌داند آینده‌ای در دورتموند ندارد ولی او دست‌کم تا سال 2021 با دورتموند قرارداد دارد.

 

دیدگاه‌ها