کد خبر : 1680769 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 14:58 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

پیشنهاد ایتالیایی برای خرید جدید بارسلونا

جونیور فیرپو مدافع چپ بارسلونا شاید فصل بعد پیراهن رم را به تن کند.

پیشنهاد ایتالیایی برای خرید جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، جونیور فیرپو تابستان گذشته از رئال بتیس به بارسلونا پیوست تا ذخیره ای مناسب برای جوردی آلبا باشد. جونیور که سابقه بازی برای تیم های پایه اسپانیا را دارد، فصل جاری کم و بیش توانسته برای بارسا به میدان برود. هرچند او نتوانسته در سطح آلبا ظاهر شود ولی کادر فنی بارسا به او اعتقاد ویژه ای دارد.

در این بین اما گفته می شود به دلیل شرایطی اقتصادی بحرانی پس از شیوع کرونا، بارسا شاید محبور به فروش چند بازیکن خود شود و شاید دو سوم بازیکنان کنونی بارسا قابل ترانسفر شدن باشند.

 

 

1483310

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، جونیور فیرپو یکی از آنهاست. باشگاه رم اخیرا تماس هایی با بارسلونا داشته و شرایط جذب جونیور را جویا شده است.

جونیور به علاوه یان فرتونگن مدافع بلژیکی تاتنهام، دو گزینه انتقالاتی اصلی رمی ها در تابستان پیش رو محسوب می شوند. جونیور قرار است جانشین لئوناردو اسپیناتزولایی شود که به احتمال زیاد، رم را ترک خواهد کرد.

جونیور فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و علی رغم اعتقاد کادر فنی به او اما سران باشگاه فروش این بازیکن را مثبت ارزیابی می کنند. پس از انتقال کارلس پرز از بارسا به رم، ارتباط بین دو باشگاه نیز در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

همچنین بارسا برای خرید لائوتارو مارتینز با مشلات مالی روبرو است و فروش جونیور می تواند بخشی از هزینه جذب ستاره آرژانتینی را فراهم کند.

 

 

1483307

 

دیدگاه‌ها