کد خبر : 1680785 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 16:38 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمانی: گل‌گهر پولی نداده، این مربی باید مبلغی را برگرداند!

شفاف‌سازی خزانه‌دار فدراسیون در پرداختی به ویلموتس

خزانه‌دار فدراسیون فوتبال درباره مبلغ پرداختی به مارک ویلموتس و شایعات و حواشی موجود در این باره توضیح داد.

شفاف‌سازی خزانه‌دار فدراسیون در پرداختی به ویلموتس

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس مربی بلژیکی که جایگزین کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران شد و نتوانست نتایج خوبی را به دست آورد، بعد از آنکه 2 میلیون یورو از فدراسیون فوتبال پول گرفت ایران را ترک کرد و حالا بابت دریافت 6 میلیون دلار به فیفا شکایت کرده است!


درباره ویلموتس مسائل زیادی مطرح است و شایعات بسیار مطرح شده؛ علی سلیمانی ، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در توضیح این اتفاقات بیان کرد: ماجرای پرداختی به ویلموتس اتفاقا یکی از شفاف‌ترین و مشخص‌ترین ها است. ما مبلغ دو میلیون یورو را با همکاری دو وزیر تامین کردیم و الان هم به خاطر همین پول بدهکار هستیم.


وی ادامه داد: جالب است که بدانید فیفا قبول کرده بود پول ویلموتس را پرداخت کند. آنها بعد از آنکه پول ویلموتس را دادیم، نامه زدند و اعلام آمادگی کردند تا پول را به حساب سرمربی بلژیکی بریزند اما به خاطر شرایط ویژه‌ای که قبل از بازی با عراق وجود داشت و او ممکن بود از نشستن روی نیمکت مقابل عراق منصرف شود، ما پول را جور کردیم و پرداخت کردیم.


خزانه‌دار فدراسیون فوتبال درباره شایعه پرداختی اضافه باشگاه گل‌گهر به ویلموتس تاکید کرد: اصلا چنین چیزی مطرح نیست و هیچ پولی از این بابت به ویلموتس داده نشده است.  


سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا شکایت او به فیفا به جایی می‌رسد گفت: از نظر ما حق و حقوق ویلموتس کاملا پرداخت شده و نگرانی خاصی نیست. زمانی که ما پول را پرداخت می‌کردیم موضوع فسخ نبود و بعد از حساب و کتاب هایی که کردیم به نظر ما حتی شاید یکماه بیشتر هم به ویلموتس پول دادیم . به همین خاطر در لایحه‌ای که به فیفا دادیم خواهان عودت مبلغ اضافه‌ای شدیم که او از فدراسیون دریافت کرده است.


وی تاکید کرد: در قرارداد ویلموتس آمده بود که اگر قراردادش فسخ شود،او باید 3 ماه حقوق اضافه بگیرد و نهایتا به همین بتواند استناد کند. وگرنه دادخواست او برای دریافت 6 میلیون یورو اصلا منطقی نیست.

دیدگاه‌ها