کد خبر : 1680894 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 10:45 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

رقبا چاره‌ای ندارند؛ با قهرمانی لیورپول کنار بیایید

جان آلدریج ستاره سابق لیورپول می‌گوید خبرهای جدید از بازگشایی لیگ برتر لیورپولی‌ها را بسیار خوشحال کرده و رقبا چه بخواهند، چه نخواهند باید با قهرمانی قرمزها کنار بیایند.

رقبا چاره‌ای ندارند؛ با قهرمانی لیورپول کنار بیایید

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه با انتشار خبرهای جدید به نظر می‌رسد فصل جاری لیگ برتر انگلیس از اواسط خرداد از سر گرفته خواهد شد این خبرها هواداران لیورپول بسیار خوشحال کرده و باعث شده امید به کسب جام قهرمانی بعد از سی سال در دل آنها دوباره زنده شود. جان آلدریج ستاره سابق لیورپول با اشاره به این موضوع در ستون خود در روزنامه لیورپول اکو می‌گوید قرمزهای آنفیلد حالا در انتهای تونل، بارقه نور می‌بینند و رقبای آنها چه بخواهند، چه نخواهند باید با قهرمانی آنها کنار بیایند.

 

1493339

 

آلدریج ضمن انتقاد از عملکرد دولت انگلیس در مواجهه به بحران کرونا می‌گوید هفته‌های سخت هر چه بود گذشت و حالا به نظر می‌رسد ورزش و فوتبال بار دیگر به روند عادی خود نزدیک می‌شود. ورزش و به خصوص فوتبال در زندگی مردم اهمیت زیادی دارد و نباید آن را موضوعی بی‌اهمیت دانست. با اینحال، شکی در این نیست که سلامت و ایمنی مردم از هر چیزی مهمتر است و حتی فوتبال نمی‌تواند باعث نقض آن شود.

 

آلدریج می‌گوید در اهمیت فوتبال همین بس که حالا دولت انگلیس قصد دارد برای بالا بردن روحیه مردم این کشور از فوتبال استفاده کند. آن هم کمی بعد از آنکه فوتبالیستها به دلیل مخالفت با کاهش دستمزدهایشان با حملاتی بسیار شدید روبرو بودند.

 

ستاره سابق لیورپول می‌گوید خبرهای جدید مبنی بر اینکه رقابتهای فوتبال در اروپا و به خصوص لیگ برتر انگلیس حتما ادامه خواهد یافت و قهرمان هر لیگ تنها بر اساس شایستگی ورزشی معرفی خواهد شد لیورپولی‌ها را بار دیگر شاد و امیدوار کرده و رقبایی که امیدوار به تعطیلی کامل لیگ بودند را غمزده کرده است.

 

1492793

 

آلدریج می‌گوید به راحتی می‌توان حدس زد کدام باشگاه‌ها در این مدت سکوت اختیار کرده و در پشت پرده سعی می‌کردند لیگ برتر را ناتمام بگذارند. او می‌گوید اگر شرایط طور دیگری بود و به جای لیورپول، منچسترسیتی یا منچستریونایتد با اختلاف صدرنشین جدول بودند، لیورپولی‌ها حق آنها برای قهرمانی را انکار نمی‌کردند. او می‌گوید حالا تقریبا اکثریت انگلیسی‌ها پذیرفته‌اند که منصفانه‌ترین گزینه ممکن پایان فصل است حتی اگر ادامه بازی‌ها ممکن نباشد و تکلیف فصل با حساب امتیازها یا میانگین امتیاز در هر بازی تعیین شود.

 

 

دیدگاه‌ها