کد خبر : 1680959 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 14:46 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

کراگل:

سالزبورگ بخواهد، همین فردا رونالدو را می خرد

الیور کراگل، هافبک آلمانی بنتونتو، معتقد است که اگر باشگاه رد بول سالزبورگ بخواهد، می تواند بازیکنی مانند کریس رونالدو را به خدمت بگیرد.

سالزبورگ بخواهد، همین فردا رونالدو را می خرد

به گزارش "ورزش سه"، کمپانی نوشابه های انرژی‌زای ردبول در سال 2005 باشگاه آستریا سالزبورگ را خرید و نام آن را به رد بول سالزبورگ تغییر داد. پس از آن این کمپانی در کشورهای مختلفی سرمایه گذاری کرد و تیم های نیویورک ردبولز، رد بول برزیل، رد بول باراگانتینو، رد بول غنا و آر بی لایپزیش، دیگر باشگاه های زیر نظر این کمپانی هستند.

کروگل که در سری B برای بنتونتو بازی می کند، معتقد است که باشگاه های زیر نظر ردبول، این شرایط را دارند که حتی بازیکنی در اندازه های رونالدو را به خدمت بگیرند.

 

1491906

 

او به خبرنگاران گفت:" رد بول سالزبورگ در آنفیلد مقابل لیورپول نمایشی داشت که آنها مجبور شدند با تمام وجود بازی کنند و با ناپولی هم مساوی کردند. رد بول اگر بخواهد، احتمالا می تواند همین فردا رونالدو را بخرد. فکر می کنم اگر سالزبورگ در بوندس لیگا بود، در آنجا هم می توانست خوب کار کند."

کراگل که سابقه بازی در لیگ اتریش را هم دارد، مقابل سادیو مانه، ستاره آن زمان رد بول سالزبورگ هم بازی کرد. او در مورد رویارویی با این ستاره سنگالی گفت:" او بارها حریف من بود. او یک بار با  بی رحمی من را نابود کرد. سالزبورگ ما را 5-0 شکست داد. در بقیه بازی ها من کمی بهتروبدم اما می توانستید ببینید که سادیو به کجا می رسد. او بازیکنی استثنایی است. او سریع و تکنیکی است و همیشه می داند کجا برود. بی دلیل نیست که لیورپولی ها او را می پرستند."

دیدگاه‌ها