کد خبر : 1681062 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 23:26 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

ژرژ ژسوس، گزینه جدید نیوکاسل

سایت گل ادعا کرد که نیوکاسل قصد دارد ژرژ ژسوس، سرمربی فلامینگو، را به عنوان جانشین استیو بروس انتخاب کند.

ژرژ ژسوس، گزینه جدید نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، مایک اشلی، مالک باشگاه نیوکاسل، که از مدت ها پیش به دنبال فروش این باشگاه بود، اکنون در آستانه فروش این باشگاه به موسسه سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی است؛ موسسه ای که زیر نظر محمد بن سلمان، ولیعد این کشور است.

گفته می شود سعودی ها برای خرید این باشگاه 375 میلیون پرداخت خواهند کرد و پس از آن هم آماده اند تا هزینه زیادی برای خرید بازیکنان جدید انجام بدهند.

پیش از این، از مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، به عنوان گزینه هدایت نیوکاسل بعد از این تحولات نام برده می شد اما اکنون سایت گل اعلام کرد که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی فلامینگو، که از تجربه بالایی برخورداراست، هم یکی از گزینه‌های نشستن روی نیمکت کلاغ‌هاست.

 

1493426

 

ژسوس در سال 2019 با فلامینگو به یک دوگانه تاریخی رسید و قهرمانی در لیگ برتر و کوپا لیبرتادورس را جشن گرفت. آخرین بار که یک تیم برزیلی موفق به فتح دوگانه شده بود، سانتوس بود که با درخشش پله در سال های 1962 و 1963 به این مهم رسید. ژسوس 65 ساله تا ژوئن امسال با فلامینگو قرارداد دارد و باشگاه برزیلی امیدوار است که بتواند او را تا دسامبر 2021 حفظ کند.

ژسوس آماده است تا قراردادش را با فلامینگو تمدید کند اما خواستار افزایش 50 درصدی دستمزدش شده است؛ مسئله که برای فلامینگو فراهم کردن آن دشوار است زیرا این باشگاه با شیوع کرونا و تعطیلی رقابت ها، دچار مشکلات مالی شده است.

ژسوس سال قبل هم می توانست روی نیمکت نیوکاسل بنشیند. پس از جدایی رافا بنیتس، نیوکاسل از طریق مدیر برنامه های جدیدش، پینی زهاوی، با او تماس گرفت اما ژسوس ترجیح داد به فلامینگو برود.

دیدگاه‌ها