کد خبر : 1681437 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

سامی الجابر در هیات مدیره نیوکاسل

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، در صورت قطعی شدن فروش باشگاه نیوکاسل به عربستانی‌ها، سامی الجابر مهاجم افسانه‌ای فوتبال این کشور در هیات مدیره باشگاه نیوکاسل خواهد بود.

سامی الجابر در هیات مدیره نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که در صورت قطعی شدن فروش باشگاه نیوکاسل به کنسرسیومی از عربستان سعودی، مالکین جدید باشگاه قصد دارند از سامی الجابر، مهاجم افسانه‌ای فوتبال عربستان در هیات مدیره باشگاه استفاده کنند.

 

1493873

 

انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل به کنسرسیومی از عربستان سعودی به زودی انجام خواهد شد و با پرداخت 300 میلیون پوند از طرف بنیاد دارایی پادشاهی سعودی، سهام مالکیتی این باشگاه لیگ برتری در اختیار سعودی‌ها قرار خواهد گرفت. از همین حالا شایعات درباره خرید مربیان و بازیکنان بزرگ و نامدار برای نیوکاسل در رسانه‌ها مطرح شده. از این گذشته حالا نام یک اسطوره عربستانی هم به عنوان گزینه حضور در هیات مدیره نیوکاسل مطرح شده: سامی الجابر.

 

1493874

 

سامی الجابر در حال حاضر مشاور اداره کل ورزش عربستان است. جابر در زمان حضور در میادین فوتبال یکی از اسطوره‌های فوتبال این کشور بود. او در 448 بازی برای باشگاه الهلال، 178 گل به ثمر رسانده و در 156 بازی ملی خود هم موفق به زدن 46 گل شده است.

 

الجابر به عنوان بازیکن مدت کوتاهی هم در فوتبال انگلیس و در تیم ولورهمپتون بازی کرده که البته چندان موفق نبوده است. این تجربه اما حالا به او کمک خواهد کرد تا با دانش و تجربه واقعی از فوتبال انگلیس بتواند در هیات مدیره نیوکاسل خدمت کند. جالب اینجا است که الجابر زمانی که رئیس باشگاه الهلال بوده ژرژ ژسوس پرتغالی را به عنوان مربی این تیم منصوب کرده بود و حالا گفته می‌شود ژسوس از گزینه‌های اصلی هدایت نیوکاسل در دوران سعودی‌ها خواهد بود.

 

1493872

 

دیدگاه‌ها