کد خبر : 1681074 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:12 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار ساویولا به لائوتارو: بازی کنار مسی آسان نیست

خاویر ساویولا، مهاجم سابق بارسلونا و رئال مادرید، به لائوتارو مارتینس، مهاجم اینتر، هشدار داد که برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، بازی کنار لیونل مسی آسان نیست.

هشدار ساویولا به لائوتارو: بازی کنار مسی آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، مارتینس در این فصل هم یکی از ستاره های اینتر بود و پیش از اینکه رقابت‌های فوتبال در اروپا به دلیل شیوع کرونا متوقف شود، در ۳۱ بازی، ۱۶ گل برای نرآتزوری به ثمر رساند.
سایت گل به تازگی اعلام کرد که  باشگاه بارسلونا، این ستاره آرژانتینی را به عنوان گزینه اولش در بازار نقل و انتقالات تابستان در نظر دارد و آماده است تا با دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورویی، او را به خدمت بگیرد. این در حالی است که براساس بندی که در قرارداد او وجود دارد، بارسلونا تا روز ۱۵ جولای می‌تواند این بازیکن را به مبلغ ۱۱۱ میلیون یورو از اینتر بخرد.

بارسلونا این بازیکن را به عنوان جانشین بلند مدت لوئیس سوارز که در ژانویه ۳۳ ساله شد، در نظر دارد و ساویولا هم معتقد است که او خرید فوق‌العاده‌ای برای آبی و اناری‌ها خواهد بود اما به او هشدار داد که بازی کردن کنار لیونل مسی آسان نیست.

 

1492872

 

ساویولا به سایت گل گفت:" صادقانه بگویم، به نظر من او بازیکنی است که به درد بارسلونا می‌خورد. ما می‌دانیم که بازی کردن در کنار سوارز، مسی و سایر بازیکنان بزرگ چه معنایی دارد. من نمی‌گویم بازی کردن کنار آنها آسان است. دیبالا هم گفته که بازی کردن کنار مسی راحت نیست و من از او حمایت می‌کنم زیرا بازی کردن با سرعت او، به سطح بالایی از تمرکز نیاز دارد. به نظر آسان می‌رسد اما اینطور نیست."

مارتینس پیش از این تجربه بازی در کنار مسی را در تیم ملی آرژانتین دارد.او در ۱۷ بازی برای آلبی‌سلسته، ۹ گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها