کد خبر : 1681180 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 16:52 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

فدراسیون‌وسازمان لیگ در انتظار تایید وزارت‌بهداشت

تنها یک امضا تا آغاز مجدد بازی‌های لیگ برتر

از فدراسیون فوتبال خبر می رسد همه شرایط برای آغاز دوباره بازی های لیگ برتر آماده شده و تنها مجوز وزارت بهداشت باقیمانده تا اجازه برگزاری بازی ها نهایی شود.

تنها یک امضا تا آغاز مجدد بازی‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، هر چند از اوایل اسفندماه که لیگ برتر فوتبال ایران نیز به مانند سایر لیگ های فوتبال دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعلیق درآمد، خبری مبنی بر تاریخ برگزاری بازی ها اعلام نشد، در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر آغاز دوباره این بازی ها به گوش می رسید و در این باره گمانه زنی هایی توسط مقامات مسئول در وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و لیگ برتر به گوش می رسید تا اینکه در حال حاضر به گوش می رسد برگزاری این دیدارها تنها محتاج به یک امضا است. 

 

با توجه به خبرهای موثقی که از فدراسیون فوتبال به گوش می رسد، سازمان لیگ، وزارت ورزش و این فدراسیون به این نتیجه رسیده اند که می توانند این بازی ها را در حال حاضر و بدون حضور تماشاگران برگزار کنند و به همین دلیل همه ساز و کارهای آن و البته شرایط مساعد برای آغاز مجدد بازی های لیگ را فراهم کردند تا در صورت رسیدن یک امضا، برنامه جدید لیگ را آماده کنند. 

 

درباره تنها مشکل فدراسیون و سازمان لیگ برای آغاز دوباره بازی ها باید گفت که همه برنامه تنها یک امضا، آن هم از سوی وزارت بهداشت و درمان کم دارد تا عملی شوند. 

 

با توجه به حساس بودن شرایط فعلی و تلاش برای جلوگیری از ادامه شیوع ویروس کرونا، برای برگزاری بازی هایی مانند رقابت های فوتبال، قطعا باید تاییدیه ستاد مبارزه با کرونا و رضایت نهایی وزارت بهداشت و درمان داده شود تا فدراسیون و سازمان لیگ اقدام به آغاز مجدد لیگ کنند.

دیدگاه‌ها