کد خبر : 1681201 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 18:29 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

چیرو ایموبیله:

آماده بازی کردن در گرمای تابستان هستیم

چیرو ایموبیله، ستاره خط حمله لاتزیو برای بازگشت دوباره مسابقات فوتبال لحظه‌شماری می‌کند.

آماده بازی کردن در گرمای تابستان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً دولت ایتالیا برنامه جدید خود را برای مقابله با ویروس همه گیر کرونا منتشر کرد که در آن برخی از مشاغل اجازه داده شده که کار خود را از تاریخ ۴ می از سر بگیرند. همچنین ورزشکاران می توانند با رعایت فاصله اجتماعی در پارک‌ها بدوند اما کماکان برگزاری تمرینات گروهی ممنوع خواهد بود.

 

 

1475184

 

 

ستاره خط حمله لاتزیو از وضع موجود ابراز رضایت ندارد و می‌گوید که مسابقات فصل جاری باید با برگزاری بازی ها به پایان برسد. ایموبیله در این باره گفت: " من به دنبال ایجاد مشکل نیستم و نمی خواهم که توجه کسی را به خودم جلب کنم ما فقط به عنوان یک شهروند ایتالیا خواستار شفاف سازی هستم. من به طور مشخص در یک حرفه خاص به دنبال شنیدن اخبار جدید و بازگشت به سر کارم هستم. ما فقط می خواهیم که به انجام کارهای همیشگی خود برگردیم."

 

ایموبیله در ادامه گفت: " ما کاملاً آماده بازی در گرمای تابستان هستیم. این موضوع حتی می‌تواند یک حواس پرتی بزرگ وجود آورد و به مردم اجازه ندهد که فرصتی برای گذراندن تعطیلات و مسافرت کردن داشته باشند. سایر بازیکنان باشگاه های مختلف نیز نظری مشابه من دارند. چطور برای دویدن در پارک فرمول وجود دارد اما برای از سرگیری مسابقات نه؟
ما می خواهیم که رقابت ها از سر گرفته شود."

دیدگاه‌ها