کد خبر : 1681283 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:50 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

همبازی جهانبخش

در ضربات کرنر، با فاصله‌گذاری اجتماعی چه می‌کنید؟

گلن موری، همبازی علیرضا جهانبخش در برایتون با انتقاد از احتمال شروع زودهنگام لیگ برتر می‌گوید در زمان ارسال کرنر چطور می‌توان فاصله ایمن بین بازیکنان را رعایت کرد؟

در ضربات کرنر، با فاصله‌گذاری اجتماعی چه می‌کنید؟

به گزارش "ورزش سه"، گلن موری، مهاجم برایتون و همبازی علیرضا جهانبخش در این تیم  نسبت به شروع زودهنگام لیگ برتر انگلیس هشدار داده و می‌گوید در صورتیکه پیش از اطمینان از ایمن بودن بازی‌ها برای فوتبالیست‌ها و دیگران، شاهد شروع مجدد لیگ برتر باشیم ممکن است شاهد اتفاقات تلخ زیادی باشیم. او برای نمونه این سوال را از مسئولین  لیگ برتر پرسیده و می‌گوید در زمان ارسال ضربات کرنر چطور می‌خواهید فاصله ایمن بین بازیکنان را رعایت کنید تا مانع از انتقال کرونا بین آنها شوید؟

 

لیگ برتر از ماه مارس تعلیق شده ولی گفته می‌شود مسئولین فوتبال انگلیس قصد دارند مسابقات باقی‌مانده فصل را از تاریخ 19 خرداد از سر بگیرند. باشگاه‌های لیگ برتری فردا جمعه در جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری درباره آینده این فصل شرکت می‌کنند هر چند تصمیم این جلسه باید در نهایت به تایید دولت این کشور برسد.

 

1493672

 

موری در این باره در گفتگو با دیلی‌میل گفت:" مسائل زیادی مطرح است و فقط اینطور نیست که یک گروه 25 نفره بخواهد به مصاف یک گروه 25 نفره دیگر برود. خیلی‌های دیگر در جریان مسابقات درگیر هستند که به نظر من می‌تواند مردم را به خطر ابتلا به بیماری مواجه کند".

 

مهاجم برایتون در ادامه صحبتهایش گفت:" در خبرها شنیدم که قرار است فاصله‌گذاری اجتماعی تا آخر سال میلادی ادامه پیدا کند. ولی نمی‌توانم بفهمم که در روزهای تمرین و روزهای مسابقه چطور قرار است فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم. وقتی ضربه کرنر ارسال می‌شود چطور می‌خواهید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنید؟".

دیدگاه‌ها