کد خبر : 1681318 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 13:09 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: هزینه کردم، فحش خوردم ، نمی‌خواهم!

شفاف سازی مدیر استقلال درباره شرط جنجالی

عبدالرضا موسوی عضو مستعفی باشگاه استقلال، شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی‌ از کشور یونان به سوالات و ابهامات پاسخ داد.

شفاف سازی مدیر استقلال درباره شرط جنجالی

به گزارش ورزش سه، موسوی که در این لایو طولانی تعدادی از خبرنگاران و طرفداران باشگاه استقلال صحبت کرد، سعی کرد ابهامات مطرح شده در مورد خود را برطرف کند، به خصوص در یکی دو سه روز گذشته حملاتی به سمت او از سوی برخی منابع خبری انجام شده که وی را متهم به ربا خواری و دریافت سود از باشگاه استقلال کرده است.

 

موسوی درباره قرارداد منتشره با باشگاه استقلال درباره بازپرداخت وام قرض الحسنه ۷ میلیاردی اش گفت: پولی که من به استقلالی ها دادم، وام قرض الحسنه بود. البته خدماتی که ارائه شد (موضوع پرواز خارجی و هزینه اسکان و...) بالاتر از این حرف هاست اما اگر من شرط جریمه ۵۰ میلیون تومانی برای بازپرداخت این پول را گذاشتم، تنها برای این بود که روی کسی که این پول را از من قرض کرده، فشار بگذارم تا آن را به من پس بدهد. ضمنا ما هنوز هیچ اقدامی روی این موضوع انجام نداده‌ایم، اول باشگاه استقلال برادری خود را ثابت کند و اصل پول را برگرداند، بعد درباره سود و بحث های دیگر صحبت میکنیم.

 

موسوی سپس گفت: مسئله این بود که آقای سلطانی فر به من گفتند باشگاه استقلال هر بدهی به هرکسی داشته، حتی آن‌هایی که روی پوست سیگار نوشته شده را بازپرداخت کرده و در حال حاضر هم با دریافت مطالباتش از اسپانسرها و شرکت ها، وضعیت مالی بدی نخواهد داشت اما در این لحظه مشکل نقدینگی دارد. من هم به همین دلیل مبلغ ۷ میلیارد به باشگاه استقلال کمک کردم و البته قرار شد این پول را ظرف یک ماه به من برگردانند، من هم آن شرط را گذاشتم تا باشگاه استقلال متعهد به پرداخت باشد وگرنه در حالت عادی ممکن است آن ها هرگز پول من را به من برنگردانند. کما این که همین حالا باوجود این شرط هم هیچ تلاشی برای بازپرداخت پول صورت نگرفته.

 

موسوی در ادامه صحبت هایش گفت: متاسفانه قرارداد بین من و باشگاه محرمانه بود و کاری که انجام دادند، غیر اخلاقی است. من فکر میکنم با این رفتار اگر قرار باشد کسی هم به باشگاه استقلال کمک کند، دمش را روی کولش می‌گذارد و فرار می‌کند. چرا که هیچ اهمیتی برای سرمایه گذار وجود ندارد البته قصد من سرمایه گذاری نبود و من دوست داشتم به باشگاه محبوبم کمکی کرده باشم که متاسفانه رفتار خوبی با من نشد.

 

وی در پاسخ به یکی از کامنت ها درباره این که او برای مشهور شدن به فوتبال آمده هم گفت: من هیچ نفع مالی از حضور در فوتبال نبردم و شرکتی هم که داریم مخاطب مشخصی دارد و از بابت حضور در فوتبال سود تجاری به ما نخواهد رسید. ضمن این که من دوست ندارم فحش بخورم و سودی که پشتش فحش خوردن باشد، به کسانی که دوست دارند از این روش پول در بیاورند، تقدیم می‌کنم و خودم هیچ علاقه ای به این موضوع ندارم.

 

یکی از سوالات کاربران از موسوی درباره کمک مالی به پرسپولیس بود که او به شدت آن را تکذیب کرد و گفت: همان دفعه اول که این خبر در خبرگزاری ها منتشر شد، من گفتم اگر کسی مدرکی دارد آن را منتشر کند که من ریالی به پرسپولیس کمک کرده باشم. این حرف ها دلیل مشخصی دارد و آن این است که می‌خواهند برای هواداران پرسپولیس سرگرمی درست کنند تا ذهن‌شان از مسئله اصلی منحرف بشود. حالا در این سناریو من را اینطور نشان می‌دهند تا کسی متوجه اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال نشود.

 

موسوی همچنین به ذکر خاطراتی از روزهای حضورش در استقلال و مشکلات مالی باشگاه در سفرهای آسیایی پرداخت که در نوع خود جالب بود. از جمله این که ۴ سفر این تیم به قطر و کویت و اربیل و امارات بدون همراه داشتن پول انجام شده و او از طریق صرافی این پول را به دست استقلالی ها رسانده و کار به جایی رسیده که هتل میزبان استقلال در امارات قصد داشته در صورت ترک اتاق از سوی بازیکنان، کارت آن ها را ضبط کند. موسوی گفت: ما در چنین شرایطی به باشگاه آمدیم و قصد داشتیم کمک کنیم و نتیجه اش را هم گرفتیم.

دیدگاه‌ها