کد خبر : 1681358 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 17:35 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

هریستو استویچکوف:

مارادونا از دست رفت؛ مثل سابق دوستش ندارم

ستاره بلغاری سابق بارسلونا دوست دارد فقط مارادونای فوتبالیست را به یاد بیاورد.

مارادونا از دست رفت؛ مثل سابق دوستش ندارم

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا در دهه هشتاد میلادی و پیش از پیوستن به ناپولی، مقطعی در بارسلونا حضور داشت. او در بارسا مشکلاتی حاشیه ای داشت و در نهایت چاره ای جز ترک باشگاه پیدا نکرد؛ هرچند که بازی هایی به یادماندنی با پیراهن آبی اناری به ثبت رساند.

 

 

1492942

 

 

بهترین دوران فوتبال مارادونا در ناپولی رقم خورد؛ هرچند در همین باشگاه نیز اتفاقات جنجالی و حاشیه ای برای او رخ داد. اسطوره آرژانتینی با اتهاماتی چون مصرف مواد مخدر روبرو بود و در جام جهانی 1994 نیز به خاطر دوپینگ، کارش نیمه تمام ماند.

 

 

1493769

 

 

هریستیو استویچکوف در مورد مارادونا به پلانتا 947 گفت:« مارادونا دوست بزرگی برای من بود ولی از دستش دادم. او خودش را گم کرد ولی همیشه دوستش خواهم داشت؛ هرچند نه مثل سابق. همواره به دیه گو علاقه داشته ام و او برای من دوست بزرگی بود. خاطرات خوب با او همیشه با من هستند و متاسفم که دیگر هیچ رفاقتی بین ما وجود ندارد. یادم است به منزلش در سویا رفته بودم و ترجیح می دهم تنها خاطرات مثبتم از آن روز را در ذهن داشته باشم.»

 

 

1493767

 

 

استویچکوف ادامه داد:« چه چیز باعث اختلاف مان شد؟ بهتر است تنها دیه گوی فوتبالیبست را به یاد داشته باشم. کسی نیستم که بخواهم از شخصی برای چیزهایی که جزو دغدغه هایم نیستند، گلایه کنم. مارادونا تاثیر شگرفی روی فوتبال گذاشت ولی او در زندگی شخصی، مسیر درستی را انتخاب نکرد.»

 

 

1493768

دیدگاه‌ها