کد خبر : 1681455 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:30 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب ستین به احتمال بازگشت نیمار به بارسا

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا به احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا واکنش نشان داد.

واکنش جالب ستین به احتمال بازگشت نیمار به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بعد از گذراندن چند فصل فوق العاده در بارسلونا در تابستان سال ۲۰۱۷ ساز جدایی کوک کرد؛ موضوعی که باعث شد این فوق ستاره برزیلی با یک قرارداد تاریخی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی لیگ یک فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن شود.

 

بسیاری معتقد بودند که نیمار برای خارج شدن از زیر سایه لیونل مسی و کسب جوایز فردی بارسلونا را ترک کرده و راهی psg شده است اما با این وجود ستاره برزیلی طی سال های اخیر نتوانسته انتظارات را در تیم فرانسوی برآورده کند چرا که مصدومیت های متوالی و حاشیه های بی پایان نیمار، او را از فوق العاده گذشته دور کرده است.

 

 

1493411

 

 

در تابستان گذشته شایعات زیادی در رابطه با حضور نیمار در بارسلونا مطرح شد و حتی به نظر می‌رسید که این بازیکن در آستانه بازگشت به نوکمپ قرار دارد اما چنین اتفاقی رخ نداد و نیمار نهایتاً در پاریس ماندگار شد. با این حال هنوز هم شایعات در رابطه با علاقه بارسا به بازگرداندن او مطرح می شود. همچنین بارسا در صورت علاقه به بازگرداندن نیمار باید مبلغ هنگفتی را برای این بازیکن بپردازد؛ موضوعی که در شرایط اقتصادی کنونی می تواند یک چالش بزرگ برای سران بلوگرانا به حساب بیاید.

 

در همین رابطه کیکه ستین به احتمال حضور نیمار در بارسلونا واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: " ۲۲۲ میلیون برای او؟ نه من فکر نمی کنم تیمی وجود داشته باشد که بتواند چنین مبلغی را پرداخت کند."

دیدگاه‌ها