کد خبر : 1681555 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 19:33 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

دوست دارند درباره بازنشستگی من حرف بزنند؛

داورزنی: ۳۵ سال خدمت کردم، بازنشسته نشدم!

رئیس فدراسیون والیبال ایران تاکید کرد هنوز نامه‌ای مبنی بر بازنشستگی دریافت نکرده است.

داورزنی: ۳۵ سال خدمت کردم، بازنشسته نشدم!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی در مصاحبه تلفنی با برنامه رکورد پیرامون موضوع بازنشستگی‌اش عنوان کرد: بعضی‌ها دوست دارند مدام راجع به بحث بازنشستگی صحبت کنند، اما در واقع هر کسی بازنشسته شود، به او ابلاغ را می‌دهند و دیگر نمی‌تواند خدمت کند ولی کسی که بازنشسته نیست، می‌تواند کارش را انجام دهد.

 

او ادامه داد: در وزارت ورزش تعدادی از مدیران و روسای فدراسیون‌ها بازنشسته شدند و این مسئله طبیعی است که فرایندی دارد و بر اساس آن، ابلاغ بازنشستگی افراد داده می‌شود و قاعدتا کارشان را ترک می‌کنند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران تصریح کرد: بنده بیش از ۳۵ سال سابقه کار دارم ولی هنوز ابلاغ بازنشستگی از سوی وزارت ورزش و جوانان به من داده نشده است. قانونی وجود دارد که در صورت داشتن مدرک تحصیلی لازم و همچنین نیاز و درخواست آن دستگاه اجرایی و در نهایت بررسی و تایید کمیسیون سازمان امور استخدامی کشور، فرد بتواند به فعالیت خود به مدت ۳۵ سال ادامه دهند.

 

داورزنی یادآور شد: هر کسی بازنشسته شود، روال قانونی او انجام خواهد شد و از قبل هم به آن شخص خبر می‌دهند تا فرایند کاری خود را طی کند. نامه‌ای به سازمان بازنشستگی کشور نوشته می‌شود و می‌گویند از یک تاریخ مشخص نباید فعالیت داشته باشید.

 

او اضافه کرد: بعضی دوستان خوش‌شان می‌آید هر از چندگاهی به موضوع بازنشستگی بنده بپردازند، در حالی که سازمان بازنشستگی کشور هیچ ابلاغیه‌ای به بنده نداده است.

دیدگاه‌ها