کد خبر : 1681572 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 21:32 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

رائول خیمنز:

نمی توانم پیشنهاد رئال مادرید یا بارسلونا را رد کنم

رائول خیمنز، مهاجم مکزیکی ولورهمپتون احتمال جدایی از این تیم را رد نکرد.

نمی توانم پیشنهاد رئال مادرید یا بارسلونا را رد کنم


به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون در فصل جاری عملکردی فراتر از انتظار داشته و در میان این همه نام بزرگ شانس صعود به لیگ قهرمانان اروپا دارد. رائول خیمنز که یکی از ستاره های این تیم بوده مورد توجه باسلونا و رئال مادرید قرار دارد و این بازیکن احتمال جدایی از ولورهمپتون را غیرممکن نمی داند.

 

1486835

 

رائول خیمنز گفت: "من از طریق شبکه های اجتماعی متوجه شدم چند پیشنهاد دارم. باید آرام باشم، اگر آنها درباره من صحبت می کنند به این دلیل است که من عملکرد خوبی داشته ام. دوست دارم به بازی کردن در انگلیس ادامه دهم. من اینجا خوشحالم، به شرایط عادت کرده ام و ایده ماندن در لیگ برتر را دوست دارم. اما اگر فردا به من بگویید پیشنهادی از رئال مادرید یا بارسلونا رسیده، بدیهی است که شما از چنین فرصتی نمی گذرید. اما اگر من در ولورهمپتون باقی بمانم به دنبال اهدافی مانند صعود به لیگ قهرمانان اروپا خواهم بود.

 

مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی همچنان دشوار به نظر می رسد اما ما در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا قرار داریم. فکر می کنم انتقال به ولوز تصمیم صحیحی بود و من پشیمان نیستم. مهمترین چیز باز گذاشتن همه درها برای آینده است. در لباس ولورهمپتون برای رسیدن به لیگ قهرمانان می جنگیم، من اینجا خوشحالم و بازیکن مهمی برای هواداران و تیم محسوب می شوم. "

دیدگاه‌ها