کد خبر : 1681630 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:20 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو آیالا

مارادونا هنر ناب بود، مسی مثل اسپیدی گونزالس!

روبرتو آیالا، دستیار سرمربی تیم ملی آرژانتین و ستاره سابق فوتبال این کشور که شانس بازی با مارادونا و مسی را داشته به مقایسه آنها پرداخت.

مارادونا هنر ناب بود، مسی مثل اسپیدی گونزالس!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو آیالا، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه والنسیا که این روزها دستیار سرمربی تیم ملی کشورش است، از معدود کسانی است که شانس بازی با مارادونا و لیونل مسی را داشته.

 

1494132

 

آیالا که در حال حاضر به عنوان دستیار لیونل اسکالونی در تیم ملی آرژانتین همچنان فرصت همراهی با لیونل مسی را به عنوان مربی او دارد در گفتگو با فاکس اسپورتز به مقایسه مارادونا و مسی پرداخت، دو اسطوره‌ای که با آنها هم‌تیمی بوده و در کنارشان بازی کرده.

 

آیالا در این باره گفت:" من با هر دو بازی کرده‌ام. با دیگو زمانی همبازی بودم که اولین قدم‌هایم به عنوان فوتبالیست را برمی‌داشتم. آنها دو اسطوره فوتبال هستند. شک ندارم مسی وقتی بازنشسته شود برای همیشه به یاد آورده می‌شود. نمی‌دانم او مثل دیگو خواهد شد یا نه چون اهمیتی هم ندارد. آنها دو اسطوره متفاوت هستند".

 

1494133

 

آیالا در ادامه گفت:" دیگو از هر جهت هنر ناب بود. ولی مسی مثل شخصیت کارتونی اسپیدی گونزالس است و هر کاری با توپ می‌کند، امکان ندارد توپ از پاهایش بیشتر از دو سانتی‌متر فاصله بگیرد. ما در تیم ملی به بازیکنان گفته‌ایم که با مسی رفتار متفاوتی نخواهیم داشت. به آنها گفته‌ایم باید سعی کنند از فرصت بازی کنار مسی استفاده کنند ولی خود مسی هم نمی‌خواهد با او به شکل خاصی رفتار شود".

دیدگاه‌ها