کد خبر : 1681696 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 17:53 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزی: دنبال این نیستم فقط برایم حکم بزنند

واکنش قهرمان المپیک به همکاری با فدراسیون کشتی

قهرمان المپیک لندن با وجود داشتن پیشنهاد همکاری از فدراسیون کشتی فعلا علاقه ای به این همکاری نشان نمی دهد.

واکنش قهرمان المپیک به همکاری با فدراسیون کشتی

به گزارش "ورزش سه"، امید نوروزی، قهرمان المپیک لندن در رشته کشتی فرنگی که ارتباط خوبی با حمید سوریان و علیرضا دبیر دارد، این روزها پیشنهاداتی را از سوی فدراسیون برای همکاری در بخش های مختلف دریافت کرده است.


امروز رییس فدراسیون کشتی هم در نشست خبری خود به این موضوع اشاره کرد، اما امید نوروزی همچنان راضی به این همکاری نشده است.


نوروزی درباره احتمال همکاری با فدراسیون کشتی گفت: آقای دبیر و سوریان به من لطف دارند و چندین بار در حوزه های مختلف از من دعوت کردند که همکاری کنم. من شخصی نیستم که فقط به فکر این باشم برایم حکم بزنند. من تا زمانی که نتوانم برنامه ها و ایده هایم را پیاده کنم و وقت بگذارم، مسئولیتی را قبول نمی کنم. اگر نتوانم این کارها را بکنم، حضورم هیچ جای کشتی جایز نیست. اگر من مسئولیتی قبول کنم، کار کردن با من سخت است چون وقت زیادی برای کارم می گذارم.


وی افزود: از نظر من، قهرمان جهان و المپیک حتما نباید سرمربی یا مدیرفنی تیم ملی شود. هر جای کشتی نیاز به کمک باشد، قهرمان المپیک می تواند دینش را ادا کند. من هم هر جا احساس کنم می توانم تفکراتم و تجربیاتم را انتقال دهم، ورود می کنم. با این حال فکر می کنم فعلا بستر فراهم نباشد.

 

دیدگاه‌ها