کد خبر : 1681781 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:50 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

تایید شد؛ توقف مذاکرات ترشتگن- بارسلونا

مارک آندره ترشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا تایید کرد که مذاکراتش با باشگاه کاتالان برای تمدید قرارداد متوقف شده است.

تایید شد؛ توقف مذاکرات ترشتگن- بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره ترشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا تایید کرد که مذاکراتش با این باشگاه برای تمدید قرارداد او متوقف شده است. با اینحال ترشتگن تاکید کرد که از حضور در باشگاه بارسلونا کاملا راضی است و در حال حاضر هم او و هم باشگاهش نگرانی‌های مهمتری دارند.

 

1488004

 

قرارداد فعلی ترشتگن با بارسا در پایان فصل 2021-2022 به پایان می‌رسد. درحالیکه شایعاتی درباره انتقال ترشتگن به بایرن مونیخ در پایان قراردادش مطرح شده، و با توجه به اینکه آینده مانوئل نویر در این تیم آلمانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، بارسلونا و هواداران این تیم اخبار مربوط به قرارداد ترشتگن را با نگرانی دنبال می‌کنند.

 

ترشتگن اما می‌گوید این روزها در بحبوحه بحران کرونا زمان صحبت کردن درباره قرارداد جدید و تمدید قرارداد نیست و هم او و هم باشگاه نگرانی‌هایی مهمتر دارند.

 

ترشگتن در یک لایو اینستاگرامی با باشگاه سابقش مونشن‌گلادباخ گفت:" ما مذاکرات اول را انجام داده‌ایم. ولی همانطور که گفتم فعلا صحبتها متوقف شده. چون این روزها مسائل مهمتر زیادی وجود دارد".

 

سنگربان آلمانی بارسلونا در ادامه گفت:" من از شرایطم در بارسا کاملا خوشحالم و وضعیت ورزشی‌ام هم خوب است. تیم ما وضعیت خوبی دارد. مگر بیشتر از این چه می‌توانم بخواهم؟"

دیدگاه‌ها