کد خبر : 1681815 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:50 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی: دبیر سابق غیرکارشناسانه تصمیم می‌گرفت

ملی پوش دوومیدانی گفت: دبیر سابق فدراسیون غیرکارشناسانه تصمیم می گرفت و اطلاعی از رکوردها نداشت.

قاسمی: دبیر سابق غیرکارشناسانه تصمیم می‌گرفت

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، رضا قاسمی در مورد شرایط دوومیدانی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا فعلا همه چیز تعطیل است و تمرین، اردو و مسابقه‌ای وجود ندارد. امیدوارم به زودی فعالیت‌های ورزش آزاد شود و بتوانیم به شرایط قبل باز گردیم. پس از تمام شدن این شرایط فدراسیون باید سریعا برای اردوها و مسابقات تصمیم بگیرد تا بیش از این عقب نمانیم.

 

وی با اشاره به اینکه معتمدی، دبیر سابق فدراسیون برای این رشته مناسب نبود، گفت: او از رکوردها، رنکینگ‌ها و قهرمانان دوومیدانی اطلاعی نداشت و با تصمیمات غیرکارشناسانه ورزشکاران را به اردوها می‌فرستاد. او با تصمیماتی که می‌گرفت علم تمرین را زیر سوال می‌برد. 

 

ملی پوش دوومیدانی عنوان کرد: ورزشکاری که یک سال هیچ رکوردی نداشته را به اردوی خارجی اعزام کرد و برای دوومیدانی کاری که نفر چهارم سرعت در رنکینگ است، اردو می‌گذارد و نفرات بالاتر بدون برنامه کار می‌کنند. به نطرم او همان روال فدراسیون کیهانی را در پیش گرفته بود.

 

قاسمی با اشاره به اینکه مشکل فدراسیون دوومیدانی سازمان تیم‌های ملی آن است، گفت: به نطر من هرکسی که قرار است در سازمان تیم‌های ملی باشد نباید شاگرد داشته باشد، چون در این صورت 100 درصد تبعیض به وجود می‌آید و براساس سلایق شخصی تصمیم گیری می‌شود نه رکوردها.

دیدگاه‌ها