کد خبر : 1681824 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 14:31 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد فیفا برای افزایش تعویق ها خوب است

شفر:امیدوارم فرصت هدایت تیم ملی امارات نصیبم شود

وینفرد شفر مربی آلمانی بن یاس عنوان کرده که ماه آگوست آینده را برای آغاز رقابت های فوتبال در نظر گرفتند- که این از نظر او ایرادی ندارد- اما جزئیات مشخص نیست.

شفر:امیدوارم فرصت هدایت تیم ملی امارات نصیبم شود

به گزارش" ورزش سه" وینفرد شفر در گفت و گو با روزنامه الاتحاد گفت:" ماآمادگی کامل را در صورت شروع لیگ داریم چون در این مدت بازیکنان بن یاس در انضباط کامل به سر برده و برنامه های خودشان را انجام دادند و برای هفت مسابقه آینده آماده هستند و در انتظار شروع مسابقات هستیم."


او درباره شرایط جسانی بازیکنان گفت:" مطمئنا توقف بازی ها باعث افت آمادگی جسمانی بازیکنان می شود. من با همکارانم در اروپا و آلمان در ارتباط بودم و تبادل نظر کردم  که چگونه باید شرایط را هرجوری که هست بگذرانیم. باید آمادگی جسمانی بازیکنان را بالا نگه داریم که دور از مصدومیت باشند. فکر می کنم پیشنهاد فیفا برای افزایش تعویض ها به 5 تعویض یک پیشنهاد خیلی خوبی است."

 

1494310

 


اودر باره مربی آینده امارات هم  گفت:"مربی بعدی تیم ملی امارات باید ارتباط خوب و مطمئنی با فوتبال امارات و تجربه بالایی در فوتبال آسیا داشته باشد. هدایت تیم ملی امارات یک افتخار بزرگ برای هر مربی است."


شفر در بخش دیگری از صحبت هایش درباره احتمال پیشنهاد سرمربیگری امارات گفت:" اگر پیشنهادی  برای تیم ملی امارات دریافت کنم سورپرایز می شوم. من تونایی موفقیت دارم و تمرکزم روی کار با جوانان است. من سه تجربه ملی موفق دارم که آخرین آن تایلند است که بازیکنان جوان و خوبی را معرفی کردیم. ضمن اینکه من امارات را دوست دارم و همیشه دوست داشتم ورزش این کشور موفق شود."


مربی سابق استقلال درباره قراردادش با بن یاس گفت:" در آخر فصل قراردادم تمام می شود اما برنامه های ما به یک فصل خلاصه نمی شود و بلند مدت است. این تیم باید در 30 تا 36 ماه آماده شود تا بتواند به سطح مورد نظرمان برسد."


او تاکید کرد:" اثربخشی در تاکتیک های فیلم در فصل اول مثبت بوده اما به همکاری با باشگاه بن یاس علاقمند هستم."

دیدگاه‌ها