کد خبر : 1681928 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 23:06 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقط ادعای مدیریت دارید؛

زنوزی: قانون فوتبال را نوشتید و امضای زوری گرفتید!

مالک باشگاه تراکتور به شدت نسبت به دوران حضور نصیرزاده در باشگاه ماشین‌سازی انتقاد کرد.

زنوزی: قانون فوتبال را نوشتید و امضای زوری گرفتید!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده‌هایی که فیفا بخاطر شکایت بازیکنان خارجی علیه باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی صادر کرده، با عصبانیت محمدرضا زنوزی مواجه شده و او در مصاحبه‌های اخیرش بارها از مدیریت هوشنگ نصیرزاده در زمان حضور در ماشین‌سازی انتقاد کرده است که اکنون نیز در گفت‌وگویی جدید علیه او به صحبت پرداخت.

 

 زنوزی در خصوص آخرین وضعیت شکایت بازیکنان خارجی علیه تراکتور و ماشین‌سازی گفت: رُک و پوست‌کنده یک موضوعی را می‌گویم و به کسی تهمت نمی‌زنم. من راجع به چیزی که اسناد و مدارک آن وجود دارد، صحبت می‌کنم. ما یک بازیکنی در ماشین‌سازی داشتیم که چند تمرین با تیم انجام داد، اما رفت و از ما شکایت کرد.

 

او با اشاره به زمان مدیرعاملی نصیرزاده در باشگاه ماشین‌سازی عنوان کرد: ما می‌گوییم آقای مدیر! یا شما مدیریت در فوتبال را بلد هستید یا نیستید. شما که ادعا می‌کنید مدیریت در فوتبال بلد را هستید و ادعا می‌کنید قوانین فدراسیون را ما می‌نویسیم، چگونه از بازیکن تسویه حساب گرفتید، اما خود شما و مدیر دفترتان به این بازیکن خارجی پیامک دادید؟

 

مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی اضافه کرد: شما که مدعی هستید، قانون را بلد هستید، مگر نمی‌دانید پیامک و صدای شما را این بازیکن به فیفا می‌برد و می‌گوید به زور از من تسویه حساب گرفتند؟

 

زنوزی تصریح کرد: اگر شما بگویید قوانین فوتبال و فیفا را بلد نیستم، آن موقع بنده می‌گویم من اشتباه کردم یک مدیری که کارش را بلد نیست، در راس باشگاه گذاشتم، اما وقتی می‌گویید من قوانین فوتبال ایران را نوشتم و پس از آن، بنده شما را مدیرعامل آن باشگاه(ماشین‌سازی) کردم، شما باید بدانید که فیفا از صداها و پیامک‌های شما به بازیکن، استناد می‌کند و می‌گوید آن بازیکن را تحت فشار قرار دادید و از او امضای زوری گرفتید.

 

 

او ادامه داد: حکمی که فیفا برای باشگاه ماشین‌سازی صادر کرده، این است که طبق پیامک‌ها و صداهایی که در تلفن همراه آن بازیکن خارجی بوده، رای داده است. جالب اینکه وکیلی هم که باید از ما دفاع کند، رفته و حرف‌های آن بازیکن را تایید کرده است! وکیلی که انتخاب شده، وکیل ما بوده یا بازیکن؟

 

مالک باشگاه ماشین‌سازی عنوان کرد: آقای مدیرِ باشگاه، اگر اطلاعات حقوقی ورزشی‌تان خوب بوده و ادعا دارید، چرا به آن بازیکن هم صدا و هم پیامک دادید؟ شما مگر نمی‌دانستید فیفا با استناد به پیام‌های شما، باشگاه ماشین‌سازی را محکوم می‌کند؟

 

زنوزی تاکید کرد: وقتی چنین اتفاقی برای ما افتاده، باید دو نتیجه گرفت؛ یا در انجام این کار آگاهی وجود نداشته(در حالی که ادعا می‌کنید اطلاعات حقوقی ورزشی و فوتبال‌تان زیاد است)، یا باید قبول کنیم که خودمان این کار را انجام دادیم و به بازیکن گفتیم، برود و از فیفا شکایت کند و از طرف دیگر، به وکیل اعلام کردیم که حرف‌های بازیکن را در فیفا تایید کند. غیر از این نمی‌تواند باشد.

دیدگاه‌ها