کد خبر : 1681929 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 23:24 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل:

ریو فردیناند سر رونالدو هم داد می زد

رافائل، مدافع برزیلی و سابق منچستریونایتد به تمجید از ریو فردیناند پرداخت.

ریو فردیناند سر رونالدو هم داد می زد

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند در دهه ابتدایی هزاره جدید یکی از ارکان مهم نتایج درخشان تیم سرالکس فرگوسن بوده و عملکرد درخشانی در قلب خط دفاعی این تیم داشت. حالا رافائل مدعی شد قدرت رهبری یکی از ویژگی های مهم این مدافع انگلیسی بوده و او حتی سر بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو نیز داد می زده است.

 

1493620

 

رافائل گفت: "ریو فردیناند بهترین مدافعی است که من تاکنون کنارش بازی کرده ام. باید تاکید کنم که فردیناند با اختلاف بهترین مدافع بود. او رهبر خوبی بود. از نظر من یک مدافع وسط باید قابلیت رهبری داشته باشد. من وقتی به منچستریونایتد ملحق شدم، بارها دیدم فردیناند حتی سر کریستیانو رونالدو که یکی از بهترین ها بود فریاد می زد که برگرد، برگرد.

 

شما می دانید فردیناند چگونه فریاد می زد، اما او با همه صحبت می کرد. بنابراین یک رهبر باید اینگونه باشد، زیرا باید با بهترین بازیکن تیم صحبت کند و همه باید در دفاع کردن مشارکت داشته باشند، زیرا اگر این اتفاق رخ ندهد کار برای دیگر بازیکنان دشوار خواهد شد. اما فردیناند از نظر فنی نیز یکی از بهترین بازیکنان بود و قدرت پا به توپ شدن داشت. پس من او را بهترین مدافعی توصیف می کنم که کنارش بازی کرده ام."

دیدگاه‌ها