کد خبر : 1681950 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرگوسن بازیکنانش را به ربات تبدیل کرده بود

پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای یونایتد او و دیگر هم‌تیمی‌هایش را به ربات تبدیل کرده بوده.

فرگوسن بازیکنانش را به ربات تبدیل کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید سرمربی افسانه‌ای این تیم، سر الکس فرگوسن، از او و هم‌تیمی‌هایش ربات‌هایی ساخته بوده که تنها و تنها برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کردند. پاتریس اورا در دوران حضور هشت‌ساله‌اش در یونایتد نام خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعین تاریخ باشگاه مطرح کرد و با این تیم پنج قهرمانی بدست آورد.

 

1494413

 

اورا می‌گوید وقتی در فصل 2006-2007 اولین قهرمانی خود با لباس یونایتد را جشن می‌گیرد از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخته ولی در سالهای بعد، قهرمانی با تیم سر الکس فرگوسن برای او و هم‌تیمی‌هایش چنان طبیعی شده بوده که دیگر نتوانسته به اندازه آن قهرمانی اول از آنها لذت ببرد. اورا می‌گوید فرگوسن او و هم‌تیمی‌هایش را به ربات‌هایی تبدیل کرده بوده که می‌توانستند پشت سر هم به موفقیت برسند.

 

اورا در مصاحبه با پادکست باشگاه یونایتد گفت:" واقعیت این است که شما وقتی سومین، چهارمین و پنجمین قهرمانی‌تان را بدست می‌آورید باز هم جشن می‌گیرید ولی نه مثل دفعه اول. شما حالا دیگر برای دوربین‌ها جشن می‌گیرید نه خودتان. فرگوسن به ما یاد داده بود که مثل ربات باشیم. من فکر نمی‌کنم که مثل یک انسان برای یونایتد بازی می‌کردم. چون وقتی خیلی خوب کار می‌کردیم و برنده می‌شدیم هم چیزی حس نمی‌کردیم و همه چیز برایمان عادی بود. درست مثل ربات".

 

1494414

 

پاتریس اورا در ادامه گفت:" دشان در تیم ملی فرانسه به من یاد داد که پیروزی مهم است ولی فرگوسن به من یاد داد که پیروزی عادی است. یادم هست بعد از پیروزی‌های بزرگ مقابل لیورپول او فقط می‌گفت آفرین پسر. او نه داد و فریاد می‌زد و نه شلوغش می‌کرد. البته به جز زمانی که قهرمان چمپیونزلیگ شدیم. قهرمانی در لیگ برتر برای او و ما عادی شده بود".

 

دیدگاه‌ها