کد خبر : 1682206 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 14:31 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

پای یک فرد در میان است

پای خلیل زاده چطور به پرونده آریا برتر باز شد؟

قراردادی که باشگاه استقلال با شرکت آریا برتر به عنوان کارگزار این باشگاه امضا کرده است این روزها حسابی خبرساز شده است.

پای خلیل زاده چطور به پرونده آریا برتر باز شد؟

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل خلیل زاده فردی است که حدود دو سال از حضور او  در هیئت مدیره استقلال می گذرد و وضع مالی مناسب و کمک های مالی که به این باشگاه کرده بر کسی پوشیده نیست اما یک اتفاق عجیب باعث شده او این روزها در مظان اتهام قرار بگیرد.

 

ماجرا به قرارداد باشگاه استقلال با شرکت آریا برتر برمی گردد، جایی که این قرارداد در زمان مدیرعاملی امیرحسین فتحی بسته شد و به موجب آن این شرکت حدود 9 میلیارد تومان به استقلال کمک کرد.

 

نکته مهم ماجرا اما این است که باشگاه استقلال به ازای هر روز دیرکرد در پرداخت پول آریا برتر باید 40 میلیون تومان به این شرکت جریمه پرداخت کند و این چیزی است که ابعاد موضوع را پیچیده کرده است.

 

اما چرا پای اسماعیل خلیل زاده به این پرونده باز شده است؟  دلیل این موضوع حضور فردی مشترک در جمع مدیران هتل گیلان که مالک آن اسماعیل خلیل زاده هست، است و شرکت آریا برتر که این موضوع باعث شده عده ای گمان کنند مالک شرکت آریا برتر خلیل زاده است و او پولی که باشگاه داده را قصد دارد با سود پس بگیرد.

 

1494692

 

1494693

 

در هتل گیلان فردی به نام جهانگیر چطری به عنوان بازرس کار می کند و همین فرد در شرکت آریا برتر به عنوان عضو علی البدل  هیئت مدیره حضور دارد و این سندی است که نشان می دهد بین شرکت آریا برتر و رییس هیئت مدیره استقلال ارتباط هایی وجود دارد.

 

البته اسماعیل خلیل زاده هرگونه ارتباط با شرکت آریا برتر را تکذیب می کند اما حضور یک فرد مشترک در این شرکت و هتل تحت مالکیت رییس هیئت مدیره استقلال باعث شده این شائبه وجود بیاید که او در غالب یک شرکت صوری به این باشگاه پول داده و قصد دارد با سود آن را پس بگیرد.

 

البته دو روز پیش خلیل زاده در گفت و گو با ورزش سه مدعی شد که بند جریمه مالی را از قرارداد آریا برتر حذف کرده است و باشگاه استقلال فقط ملزم به پرداخت اصل پول خود است اما هنوز موضوع این ارتباط مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها