کد خبر : 1682238 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 17:09 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

بورخا واله رو در مصاحبه با اسپورت ویک

اینتر به این دلیل لائوتارو را از دست نمی دهد

در یکی دو ماه اخیر بار دیگر بحث انتقال لائوتاور مارتینز از اینتر به بارسلونا، داغ پیگیری می شود.

اینتر به این دلیل لائوتارو را از دست نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در دومین فصل حضورش در اینتر، ستاره ای ارزشمند و بی جانشین نشان داده است. او در کنار روملو لوکاکو زوج خط حمله خطرناکی برای اینتر ساخته؛ با این حال گفته می شود که دوست دارد فصل بعد به بارسلونا برود تا در کنار لیونل مسی به فوتبالش ادامه دهد.

رسانه های بارسلونا هر روز اخبار و شایعات جدیدی در مورد لائوتاور منتشر می کنند و در جدیدترین شان امروز ادعا شد که اینتر حاضر است لائوتارو را با 60 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن، به بارسا انتقال دهد.

 

 

1491507

 

 

بورخا واله رو هافبک اسپانیایی اینتر اما معتقد است لائوتارو ماندنی خواهد بود:« لائوتارو یکی از مهمترین بازیکنان اینتر است و بیش از همه من را تحت تاثیر قرار داده است. او نسبت به سال گذشته بسیار پیشرفت کرده و نه تنها گلزنی می کند که در کارهای تیمی هم بسیار مشارکت دارد.

هر کسی می داند که اینتر چه پروژه های جاه طلبانه ای دارد و برای به ثمر نشستن آنها قطعا به لائوتارو نیاز است. به همین دلیل معتقدم باشگاه او را از دست نخواهد داد.»

 

کار با کونته:« او در ابتدای فصل گفت که فکر نمی کند چندان به من بازی برسد ولی من هیچ جوابی به او ندادم. تصمیم گرفتم تمرین کنم و با ممارست و تلاشم به او ثابت کنم که بازیکن موثری خواهم بود. چندی پیش که با من صحبت می کرد، گفت که توانسته ام او را متقاعد کنم و حالا بیش از گذشته به من اعتقاد دارد. کونته از دسته مربیانی است که باعث می شود بازیکنانش، 100 درصد توان خود را به کار ببرند.»

 

 

1481960

 

دیدگاه‌ها