کد خبر : 1682344 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:51 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: بازیکنان بوندس‌لیگا باید مسئولیت‌پذیر باشند

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، اعلام کرد که بازیکنان بوندس‌لیگا باید به مسئولیت‌شان در مورد شروع دوباره این رقابت‌ها آگاه باشند.

نویر: بازیکنان بوندس‌لیگا باید مسئولیت‌پذیر باشند


به گزارش " ورزش سه"، رقابت‌های بوندس‌لیگا مانند سایر لیگ‌های اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا از دو ماه قبل به حال تعلیق درآمده و امروز قرار است آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، در مورد زمان بازگشت باشگاه‌ها به فعالیت‌های معمول، اظهارنظر کند. گفته می شود احتمالا رقابت‌های بوندس‌لیگا از روز ۱۵ می (۹ روز  دیگر)، از سر گرفته خواهد شد که در صورت این اتفاق، به اولین لیگی تبدیل می‌شود که بعد از شیوع کرونا، فعالیت‌هایش را از سر می‌گیرد.
به تازگی سالومون کالو، ستاره هرتابرلین، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین فاصله‌ گیری اجتماعی، جریمه شد؛ اتفاقی که می‌تواند شروع رقابت‌های بوندس‌لیگا را به تعویق بیندازد و نویر هم از بازیکنان خواست تا مسئولانه‌تر رفتار کنند.

 

1490078


او در یادداشتی در فرانکفورتر آلگمانیه زایتونگ گفت:" من با آگاهی در مورد خانواده فوتبال و دیدارهای فوتبال صحبت می‌کنم زیرا واقعیت، توصیه‌هایی است که برای شروع دوباره لیگ‌های فدرال می‌شود و یک تصمیم می‌تواند عواقبی برای همه فوتبال داشته باشد، تا دسته‌های پایین برای باشگاه‌های آماتور و نسل‌های جوان- و فراتر از این برای خیلی از ورزش‌های دیگر. 
حتی در سایر کشورهای اروپایی و مطمئنا در سراسر دنیا، مردم به ما نگاه می‌کنند. این مسئولیت بزرگی برای ماست که ما باید کاملا به آن آگاه باشیم. باید آگاه باشیم که این مسئله اکنون برای ما مهم است. 
به عنوان یک الگو، ما بخشی از جامعه هستیم. ما تنها می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم اما این اکنون کافی نیست."

دیدگاه‌ها